Eftersom de blir sjukt mycke pengar till luft som du säger så tycker jag man kan behålla tikka och ge de tid. Mer akut att bli av med teden o Foppa.
Varför ska Stakkestad köpas ut??
Visst han har haft en skitsäsong men killen är bara 21 år, jag ser betydligt mer framtid och uppsida på honom än vad jag gör på Hansson och Lindbäck som aldrig kommer att hålla SHL klass.
Fast det är väl bättre att försöka ersätta dem som sitter på ganska bra kontrakt som går ut med betydligt bättre spelare till en billigare peng…
Nättinen lön?
Strålman lön?
Kaski Lön?
Ortio Lön?
Önnerud Lön?
Shore Lön?
Man kan ju dessutom hoppas att vi inte gett Lenc ett monsterkontrakt för 2 nya år utan en rimlig shl lön för en tredjeformation. Kan vi dessutom bli av med 75% av forsbergs lön, så tycker jag att det finns en ganska god budget för att kunna nå en mittplacering utan att behöva spränga någon budget
//P
Har du koll på hans statistik eller hahahaha. Våra juniorer hade gjort ett bättre jobb 100%
Väldigt oklar värvning precis som en del andra.
Alla där är nog runt 180-200k spelare. Önerud typ 100k.
Kaski och Ortio ligger nog ännu högre.
Gissar att Shore legat högst av alla med tanke på den korta anställningstiden.
“Vi behöver ett helt annat ledarskap”…
…Förlänger Lindbom som huvudtränare över nästa säsong.
Ord och inga visor igen.
Säger som jag sagt innan, upp till bevis!
Sluta snacka och börja leverera
Vem är det?
Tommy Melin?
Om allt han sa sattes i verk så är de absolut perfekt men upp till bevis nu som sagt.
Jag vill se att AB tar över som headcpuch nu direkt.
Låt han välja en ass tränare och behåll Chris som en ass.
Björns tvillingsbror…
Thomas Montens gamla tröja, den lever kvar innanför Husqvarna Gardens väggar.
Fast nu ställde jag honom mot Hansson och Lindbäck, som är spelare i samma roller men som enligt mig är ännu sämre, äldre och som under två säsonger visat att dom inte håller SHL klass.
I en perfekt värld hade vi kunnat bryta kontrakten med halva truppen men det är inte realistiskt och genomförbart.
Lite oroväckande att han snackar om att det kommer ta tid. Tid är ett annat ord för kontinuitet. Att ge saker och ting tid är ett annat sätt att säga att vi ska behålla samma ledare och styre som gjort oss till en tvättäkta bottenförening i SHL.
När AD talar har man kommit på sig själv att sluta lyssna. Upp till bevis nu. För än så länge har AD inte varit något annat än en snackpåse.
Nja sämre vet jag inte. Men jag accepterar din åsikt ändå🤭
Puh, förväntat. Tid hit och dit. Tiden har varit med honom sedan länge. Dem uppenbara besluten ligger på bordet. Bara att verkställa.
Ett år kvar på kontraktet Rasmus Bengtsson skrev med HV. Någon som vet hur lösningen med honom såg ut? Betalade vi delar av lönen eller köpte vi ut honom med en klumpsumma?
#kontinuitet