Tråden om HV71 (-1)

Nu är det ju iofs bara lias som ja sagt är klar. De andra har ja inte sagt? Annars får du gärna plocka fram vart ja skrivit något annat? Men med det sagt tror ja ändå att de andra bli presenterade också inom snar framtid men det är inget ja har källor på utan endast en känsla

Satan så glad man blir!! Ut med det gamla in med det nya! Nu åker vi! :white_heart: :yellow_heart: :blue_heart:

4 gillningar

Att Tedenby inte kände igen HV71 så är jag orolig över att han och våra Hv killlar inte satte ner foten utan lät det fortgå.

Bara hoppas han tar rejäla kliv nästa säsong då
när nya HV71 formas. Då kan han inte åka och gömma sig.

Ska bli intressant o se om du har rätt angående Lias.
Respekt till dig om så är fallet. Även ifall jag inte tror på det riktigt.

Sandberg kan vi ju utesluta är klar just nu iallafall. Mr madhawk himself dementerar. Så då går man på det.

Men spännande framöver.

1 gillning

Kan ju vara för att inget utåt är bestämt med Sandberg . Svensson vet nog inte mer än någon om just Sandberg tror jag.

Står ju just ju på expressen att nästa år kommer de behövas ta tuffa beslut angående Sandberg MM

När vi släppte nyheten här om Abbott så “dementerade” Svensson det med. Med dementerar menar jag att han meddelade att han inte hört något,

1 gillning

Han lät förvisso ganska säker på att svampen inte ÄR klar. I dagens podd.

Men den som lever får se

Så glad för Abbot, riktigt grymt om det stämmer. Träffade honom vid senaste guld firandet, så jävla trevlig och ödmjuk. Plus lagom hård

Tror Cam är den gapiga av dessa herrar.

Hv kan ta in vad de vill i stort sätt men anser redan Chris kommer vara bästa nyförvärvet till föreningen. Sjukt glad det blir han kan knappt få mkt bättre. Skulle vara Hult igen i så fall :wink:

1 gillning

Vem av Davidsson och Pelle G kommer få lämna? För vi kan väl inte ha tre assisterande nästa säsong?

Rimligtvis Pelle. Eftersom han redan lämnat sin roll som ass…

3 gillningar

Det är min känsla också, trots att dom är tvillingar så känns dom väldigt olika.

2 gillningar

Jag är nöjd sålänge ingen av dem är släkt med Nubben eller har kopplingar till Timrå…

4 gillningar

Värt att spela denna låt idag, solen lysen, en litet strimma hopp är tillbaka. Små små ljusglimtar. För även om HV71 började i fel ände så var gårdens beslut helt nödvändiga. Nu ger man sig åtminstone en gnutta chans till att göra något bra av det här, den möjligheten såg jag inte existera förens det som hände igår.

Kan dem bara göra klart med KD och GM/SC så kan jag med förhoppning ha lite lite lättare steg i sommar.

Jag väljer glädjen :yellow_heart: :blue_heart:

1 gillning

Hur blir de med OSL? Var väll lite osämja i Rögle

Men inte med Abbott. Det var mellan spelare. Men vi behöver inte gå in på det här.

1 gillning

Jag skulle gissa på ett ”vända blad” och förhoppningsvis blicka framåt.

1 gillning

Jag gillar verkligen det här citatet, angående hur diskussionen gått med Lindbom. Min känsla är att man tidigare år dunkat lite för många ryggar och låtit personerna sätta villkoren, och åsidosatt vad som är bäst för HV. Detta upplever jag som ett tydligt bevis på att besluten från och med nu fattas utifrån vad som är för HV71s bästa.

14 gillningar

Håller helt med! Känns som ett gott tecken på att klubben och organisationen är på rätt väg nu.

1 gillning