Tråden om HV71 (-1)

Buhu, nu tyckte jag du var lite elak ändå Diabolics! Och elak som jag är kom jag på mig med att sitta och mysskratta medan jag läste ditt inlägg :joy: Karman kommer slå hårt på oss min vän :sweat_smile:

Mest var jag jävligt OT.

1 gillning

Japp, nu vi skärper oss! :+1:t2:

2 gillningar

Låter som onödig extra tyngd men vad vet jag.

För övrigt undrar jag varför loggan sitter på magen på nya tröjorna? Dessutom saknar jag de gula axlarna. Tyckte det var snyggt

1 gillning

Stämmer detta? Att de kör budgettröjar? Låter ju sjukt b

Bumpar denna tråd igen:

Det vore bra med fler sponsorer för forumets säsongskort, detta om vi skall klara av att ha fyra platser.

Det har funnits de som tidigare skänkt pengar till @dekman för hans insatser att hålla detta flytande och betala för domän, webhotell etc. Detta är något jag inte behöver, som ni kan se i tråden för det ändamålet.

Men!
Här har ni en möjlighet att stötta forumet ekonomiskt, och det går direkt tillbaka till oss användare, samt stöttar HV på ett utmärkt sätt. Så, vill ni stötta med en tjuga, eller mer, spelar ingen roll hur mycket/lite, så har ni en möjlighet här. Syftet är att ha platser att låna ut när säsongen börjar.

1 gillning

Heja! Det här borde alla som kan vara med på. Bra grej! Indirekt stöttar vi inte bara forumet utan dessutom HV.

Ja, en hel del av lagen kör sådana replika-tröjor. Sjukt B är ordet.

2 gillningar

Sjukt taggad att åka till Gotland o glo på lite matcher.

Tycker laget ser bättre ut än i fjol men samtidigt så ska ju allt klicka med.

2 gillningar

Swish?

Ja, skickar PM

Skulle också gjort de men fick inte med mig någon och kände ej för att va helt ensam….

Problemet är ju dessutom att det är snordyrt att åka till, och uppehålla sig där. Enda rimliga alternativet är ju att gömma sig bak i nån skuff på en husvagn på väg in i färjan å sedan sova på stranden… men i detta väder vi har :cold_face:

Äsch ni är väl nordbor. Tält och sovsäck från Jula så är det löst!

1 gillning

Pröjsade ca 1000 spänn för två biljetter och färja. Är väl mer bensinen som kommer kosta då man ska åka tvärs över Sverige

Men skitsamma. Ska bli kul att se hockey även om det bara är en träningsmatch.

Sen när serien drar igång så hoppas man på en bättre start så man slipper sitta med hjärtinfarkt varje match.

Sa idag på jobbet att även om Hv spelade upp sig i slutet så var ju räddningen att Brynäs helt vek ner sig.

3 gillningar

:+1:t2:

Swish?

2 gillningar

Sådär! 200 spänn satsade på serieseger och sm-guld. 40 gånger pengarna. Något bättre odds än 2017 då jag bara vann ca 5000.

2 gillningar

Detta mina damer och herrar är hur man på det mest episka sättet gör sitt första inlägg :star_struck: :sweat_smile: :pray:

välkommen in i värmen!

10 gillningar

Underbart …

Välkommen.:yellow_heart::white_heart::blue_heart:

1 gillning