Tråden om HV71

Högst tveksamt. Sett det skrivas flertalet gånger både här i forumet men även på andra ställen

Fortfarande ironi. Tror inte det finns någon som faktiskt tror att han är en hvprodukt

14 gillningar

Det finns de som hävdar det ja

De hävdar det av ironi.

13 gillningar

De är sarkasm såklart! :blush: Lugn o fin.

11 gillningar

Sluta säg att spelare är klara när dem inte är det, sluta säg vad andra ska skriva och inte.

2 gillningar

Tittar man bortom facebookgrupperna så är det nog inte många :wink:

Vi är fans av samma lag, varför är det ofta så jävla dålig stämning här inne ? Små grabbar tänk på att det ni skriver på internet ska ni också kunna säga till någon face to face, och kan ni inte det så skriv inget.

Låt oss istället vara goa Hv bröder och sluta med alla småtjaffs hela tiden okej ?

Mvh pappa Hv

7 gillningar

Låt oss ta varandra i hand och sjunga We shall overcome HV-låten.

8 gillningar

Herregud. Ironi är väl kul? Dags att kanske slappna av lite.

1 gillning

@Smithy71 Du måste ju för tusan förstå att det är sagt med ironi. Allt och alla förstår att Bedard inte tagit sina första skär i Rosenlundshallen direkt…

3 gillningar

Han är fostrad i Skills corner

2 gillningar

Alla som spelat i HV:s juniorlag är HV-produkter oavsett om det är en match eller 200. Så är det :wink:

Räknar givetvis med att Abbott håller kontakten med honom. Och Kevin Fiala också givetvis. Ser fram emot ny NHL-lockout… tänk Fiala, Bedard och William Karlsson. Blir fint det med idel HV-produkter :smiley:

8 gillningar

Filip Forsberg har ju tränat lite med HV71 (pga hans bror Fredrik) så vi kanske kan sno han ifrån Leksand vid en eventuell lockout :wink:

Skämt och sido. Alla, inklusive mig själv, som kallar Bedard för HV-produkt, eller att han fostrats i Jönköping, är såklart 110% ironi. Sen att det retar upp en och annan person, ofta med sympatier hos andra klubbar i Sverige, är ju bara en bonus :grin:

5 gillningar

Exakt :smiley:

Och faktum är att det finns ju bara en klubb i Sverige Bedard har nån som helst anknytning till och det är ju världens vackraste HV!

5 gillningar

Och med dem fina orden anser jag personligen end of story :slight_smile:

Vilken spelare har ja sagt är klar som inte är det? Syftar du på lias så hävdar ja fortfarande att han är klar men som ja sagt från början, inget kommer presenteras förens hans kontrakt löper ut som tidigast

2 gillningar

Jaha är min första känsla, andra är kontinuitet men till vilket pris? Jag får inte riktigt grepp om vad jag egentligen tycker.

Jag tror det blir bra, denna gången är det ju enbart fokus på det kommersiella och inget sportsligt, med Abbott som ansvarig över sporten och Nylin det kommersiella känner jag att det kan nog bli OK :slight_smile:

5 gillningar