Mmm, ap-bra…
Viktigt med bra slipning på g(o)rillorna också…
Kan ju få en och annan ap-plåd om han spelar bra
Lika bra som AP? Fattar inte vad du menar.
Skooo-ja. Ditt var bäst hittills.
Nu har vi allt tappat det lite allihopa här ![]()
När inte laget levererar kan man åtminstone glädjas över att forumet gör det ![]()
![]()
![]()
Vinner man inte idag så måste det ske något! Antingen börja spela på uterinken eller ta in en resurs till AB!
Man kan blir totalt förblindad i sitt sätt att coacha och tro att det ska lösa sig. Kommer det in någon ny utifrån med nya ögon så kanske det löser många av våra knutar i vårt sätt att dumpa puckar och fördriva det offensiva spelet bakom förlängda mållinjen.
Blomman snackar om individuella misstag. Låt mig lista några:
- Nybergs skott över plexit
- Angs utvisning i Timrå
- Tikkas rövutvisning i Skellefte
Någon som vill fylla på?
Moelgaard var sjukt bra förra matchen när han kom tillbaka från skada.
Precis som Luoto i sin första match efter skada.
Efter det “anpassade” Luoto sin nivå till HV:s och formtoppen planade ut.
Får se om det blir samma med OFM
eller om andra anpassar sig till OFM? Luoto har ju för övrigt varit kanon
Nån som har koll på va det stod på skynket man höll upp vid powerbreaket i första perioden? Höll det över kanten där nere. Såg inte va det stod från forumets platser
Ok. Vi behöver 3 nya tränare. Som gärna kan varandra sen innan och håller hög kvalité. Var fan hittar vi det?
Knatte, Fnatte och Tjatte? Kan de ngt om hockey tro…
Tyvärr med rätta. Alla års misskötsel kulminerar ju nu. Det var ju tvunget att ske förr eller senare.
Ja det är väl tyvärr bara en tidsfråga innan bubblan HV71 spricker
Vi har en styrelse! Men har de några bollar att agera om nu inte Abbott gör det!
Nu får det vara nog! Jag lägger ner skiten!
AD var väl den som stolt kontrakterade Björn Melin, men här går ryktet att erbjudandet först gick till hans kollega Teemu Laine som dock tackade nej för att inte sätta Melin i skiten i deras gemensamma bolag……
Alla skriverier i medierna nu om löner och hur jävla skevt det är har väll fått spelarna att sluta bry sig. Hur man enklast pajar en gruppdynamik.
Fan… det har ju egentligen kulminerat i flera år.
Jag trodde vi nådde botten när vi åkte ur, men icke.
Vi kanske inte ens är halvvägs.
Säger bara fy fan vad detta lag skämmer ut svensk hockey