Borgström uttagen till Swiss hockey games. Hoppas inte han blir skadad.
Varför är inte Luoto uttagen?
Borgström uttagen till Swiss hockey games. Hoppas inte han blir skadad.
Varför är inte Luoto uttagen?
14 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Seriösa rykten 24/25: Diskussioner
2 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Tråden om #24 Oscar Fisker Mølgaard
Respekt.
Välkommen till klubben
Tack
Det är många här som har ett ohälsosamt förhållande till denna plattform
Detta är procenten av användare som loggar in en dag, som oxå loggat in under månaden innan.
Det är ett jäkla självskadebeteende!
Eller själavård. Antingen eller. Ingen vet.
Aftonbladet denna morgon. Igenkänning:
” Det vänder verkligen snabbt i NHL ibland.
Nyss var Pittsburghs pingviner nere på knä och rubrikerna i lokalmedia svartare än svart. Alla spelare borde trejdas och coachen sparkas och verksamheten startas om från grunden, rasade både fans och journalister.
Nu ler hela västra Pennsylvania igen, för laget ser plötsligt stabilt och inspirerat ut igen och har efter fyra raka segrar bara en poäng upp till slutspelet.
– Det känns verkligen bättre än det gjorde för bara någon vecka sedan, säger Marcus Pettersson när vi talar med honom efter den lyckade Florida-matchen.”
Kunde bytt ut lag, plats och personer…
Cooler heads prevail. En visdom även vi kanske borde lära oss.
Och tänk. Vi kunde varit ”Jönköpings blåa tjurar” i den texten.
Med risk för jinx, det kanske finns en tanke med Blue Bulls framtagna merch. HV är cyniska
Fördelen för Pingvinhelvetena (vem gillar Penguins liksom?) är ju att de inte riskerar att åka ut och få möta Vimmerby Strap-ons borta en blöt novemberkväll.
Den verkligheten lever vi i, i allra högsta grad. Skjut mig…
Yo! Penguins är mitt lag
End off OT.
Å andra sidan tjusningen med sport i övriga delar av världen exkl NA.
You lucky bastard. Mitt är Vimmerby Strap-ons
Det är bara tjusning när andra råkar ut för det.
3 spelare från HV71 med i truppen