Vetifan om det inte blir en trisslott denna veckan ändå…
Jag har tänkt att gå, vad tänker du?
Då syns vi där
Kan ni som går till medlemsmötet ikväll kanske kan göra lite kort sammanställning här sen? Jag har inga möjligheter att delta pga bor omkring 20 mil söderut om Jönköping och jobbar ikväll… skulle vara mycket tacksamma för det!
Går säkerligen att lösa. Kanske går att komma med live-kommentarer också om någon breaking news presenteras.
Håller med föregående talare.
Vore fantastiskt med en liten sammanfattning från kvällens möte
Bor själv 40 mil cirka från Jönköping så har inte möjlighet att deltaga.
jag tror att det går med live kommentarer om det är något Breaking news presenteras. Är så mycket tacksamma för det! Tack!
Tillsammans gör vi vad vi kan Men lovar inte i nivån med matchtråden
https://open.spotify.com/episode/4E1C92GKz5G5MlzBFa7KTS?si=0gOM3-kgTFSlxz4dGLiXUw&t=130
Snack med Björn och allmänt HV71 tugg
Håller med om att få lite redovisning här vad som sägs på mötet. Bor dryga 30 mil ifrån JKPG
På inbjudan till medlemsmötet skriver man att mötet komner att spelas in. Man kan se i efterhand då en videolänk kommer att skickas ut till respektive medlem i morgon.
Inte helt ovanligt locker room talk där borta heller nej. Såg ett klipp från McDavid förra säsongen i slutspelet. Var ett fucking i nästan varje mening. “It’s not fucking good enough”, “fucking dig in”, “give it all you fucking got” osv.
Det blir ju lite annorlunda när det är ens modersmål tänker jag.
Ok, ja så kan det bli ibland👍🏻
Min observation kvartstår: Speluppehåll är inte bra för forumets fakking kollektiva hälsa. En halv fakking vecka utan match och sedan börjar vi analysera fakking trådkvaliteten på matchtröjorna.
Blir bara patetiskt när smågrabbar från landsbygden ska låta fräna och tuffare än vad de är….
Fan är alla fucking boomers här eller
Jag är lite mer klassiskt skolad i engelskans värld, så jag använder hellre ordet ”intercourse” än ”fucking”.
Får skicka Anton på kurs i Cambridge english.
Man kan väl slänga in ordet fuck om man vill, svenska svordomar är ganska mesiga. Bara man inte använder det hur mycket som helst för då låter det ganska efterblivet, sorry men jag tycker det.
Och det är väl lite det folk haft synpunkter på, så även jag. Inget illa med ”fuck” men likt andra lativ urvattnas de fort om de används oftare än mer sällan. Tycker det låter lite tillgjort, men högst personlig åsikt och tycker som sagt det är bättre man använder ord som ”fucking” när det behöver ge betoning eller ”styrka”.
Cambridge som @PapaEmeritus lyftee ovan vore däremot riktigt nice