Jag menar: rent statistiskt har HV71 ALDRIG VARIT BÄTTRE vid omgång 33 under 2020-talet. Det betyder ju inte nödvändigtvis att de är bra …
Fattar vad du menar Men rent statistiskt har du tyvärr 100 procent rätt. HV har aldrig varit bättre på 2020-talet. Wow!
Ser statistiskt bra ut i nästa omgång.
Finns helt klart en korrelation mellan omgång 34 och att HV tar tre poäng. Vi behöver inte ens spela om det. Ge oss tre poäng nu.
Det är därför man börjat förlora Ja kommenterade när du tog bort Oskarshamn att när du la till deras förra säsongen i tabellen så började Hv vinna. Sen tog du som sagt bort dom och de förlorade direkt och gjort sen dess. Fan tar tillbaka allt ont ja sagt om ap eller någon spelare i laget. De är här skon klämmer
Skylla förluster på AP, målvakter, statistikdiagram osv är bara löjligt. Vi vann när Lasse Granqvist kommenterade våra matcher, nu gör han inte det och då har vi börjat förlora igen och så var det med den saken!
Med andra ord en komplott från TV4 som sätter stopp för HV. Ner med TV4! Det tror jag vi alla kan ställa oss bakom
Stackars lag hur det blir misshandlat med alla tusen olika konstellationer. Vi började i Visby för sjukt länge sen och vi har fortfarande inte en given första och andra kedja. När ska detta laget få lugn och ro, när ska laget hitta varandra och börja leverera? Dom borde hitta varandra i sömnen så här sent på säsongen. Spelet 5 mot 5 är ju en katastrof och alla pratar om hur viktigt det är att alla accepterar sina roller i laget…hur många roller finns det egentligen.
Jag tycker dock att HV har en gjuten förstakedja.
Måste väl ändå vara en av Shls bästa?
Om kartan inte stämmer med verkligheten vad gäller då?
Vems verklighet? Din verklighet?
Fan va ont detta gör i mitt akademiska hjärta att läsa
Om de glädjer dig vet jag inte men vi kan dela den, för även jag icke så akademiska fick ont av de där…
Har HV nytt gym?
Vart tog @Nopa1995 vägen? Brukar ha en del tankar och insikter om läget.
@Quila, du har ingen inside längre? Vattentäta skott?
Också funderat på var @Nopa1995, @Grga och @Husmusen tagit vägen.
Saknar dem verkligen, alltid bra med åsikter som avviker, inte är mainstream och skapar intressanta diskussioner.
Var är ni? Ni är saknade.
Hv har 2 gym.
De lilla som ofta är med i bilder videor ligger nere vid omklädningsrummet.
De andra ”gymmet” är mer en form av crossfit sal blandat med lite mer TRX och liknade.
Har fått sig lite ny färg och fix så ser mycket fräschare ut nu.
Va??? Nordkorea?
Tyckte han fick mycket påhopp på sig men hade ju oftast rätt. Samtidigt kanske inte rätt och fel i ett forum.
Måste varit något i DM, kan inte varit här. Vi kanske inte ska tillåta allt som LHCs men behöver inte heller bli motsatsen.
Skumt och synd.
Ursäkta? Innan du jämför modereringen här med diktatur så bör du veta att det förs ständig debatt internt mellan oss moderatorer. Det är ingen som sitter här och kör på eget bevåg…
Vid fortsatt diskussion så står dörren alltid öppen i DM.