Eftersom jag inte hängt på forumet sista månaderna så har jag bibehållit ett par liter copium så det blir att köpa TV4 igen till hösten
Väldigt bra skrivet
Du har helt rätt! Inte ska man straffas för att man är läskunnig!
Sveriges värsta jobb måste vara att vara coach för HV
Kan nog knäcka de tuffaste psyken
Jag kan inte låta bli att skriva detta, för det är förvånande och obegripligt.
Med AP20 skadad:
Färjestad, b, 0 p
Örebro, h, 2 p
Modo, b, 3 p
LHC, h, 2 p
Mif, h, 2 p
Rögle, b, 3 p
Frölunda, b, 3 p
Luleå, h, 1 p
LHC, b, 3 p
Skellefteå, h, 3 p
Med AP20 i spel:
Mif, b, 0 p
Frölunda, h, 1 p
Timrå, h, 0 p
Växjö, b, 0 p
Färjestad, h, 3 p
Rögle, h, 3 p
Brynäs, h, 2 p
Örebro, b, 0 p
Modo, h, 0 p
Leksand, b, 0 p
Leksand, h, 0 p
10 matcher utan AP20 ger alltså 22 poäng
11 matcher med AP20 ger fattiga 9 poäng
Vad kan det bero på? Kan inte komma ifrån att det är något som skaver!
Jag har trott på dehär laget men hela säsongen följt var enda liten grej och haft hoppet uppe men efter denhär förlusten så känns de som allt gick ut ur kroppen. Alltså de är bara tacka för allt hv71 men detta är våran död
Ja, så som han spelade idag så kan han lika gärna stanna hemma nästa match. Fast det är det flera som skulle, men AP var nog sämst på planen idag.
Har vi statistik på Engsund med för kändes som det gick bra när han inte var med några matcher och bredsidan förra matchen gav en bitter eftersmak. Tycker AP varit rätt bra ändå sen han kom tillbaka men tror ändå det finns skavsår kvar efter sommaren men att det skulle påverka så mycket att spelet blir kasst är nog bara en slump.
OSL:s skada kanske påverkar mer han var ju riktigt fin även om målen inte trilla in.
Så alla Hv fans! Då är vi återigen i ett kval!
Det är fan större skandal än när vi åkte ut!
Känns förjävligt om HV åker ut men man har börjat inse vi inte är eller varit en proffsförening som FBK.
HV har så länge jag följt dom varit ett mittenlag tills Davidsson kom och frälste hela Jönköping i flera år med guld. Så fort Davidsson inte kunde leverera längre sjönk HV som en sten. Det är som en röd tråd och väldigt tydligt att han bar hela föreningen som spelare. Fan vad man saknar dom åren
Jo det är det verkligen! Och allvaret går inte in i ledningen pratas fortfarande. Om play in typ vad är det för glasögon på?? Nej åker ur så de visslar om det finns inte på kartan uppträder blött så man blir skogstokig usch detta finns inte men jo verkligt
Ja du… Hoppas HV vågar ta obekväma beslut hädanefter om de känner att något måste göras.
Det mesta pekar väl på att det återigen blir kval. I så fall har vi deltagit i tre av fem ödeskval sedan detta påfund infördes. En gång var det ju omöjligt att hamna där då vi låg i HA.
Så egentligen, 3 av våra 4 senaste SHL-säsonger har vi hamnat i kval. Starkt jobbat med dyra trupper.
Hade känts betydlig bättre att möta Karlskoga i bäst av 7. Jäkla påfund.
Oavsett, utan AP hittade vi sett att vinna matcher. Nu hittar vi sätt att förlora. Och oavsett orsak så kan det ju vara något som påverkar laget. Man funkar sämre som lag. Jag gillar honom som spelare men ser hellre att vi har ett fungerande maskineri.
Märktes idag att måttet va rågat av publik ståplats med all rätt, inte för lite eller för mkt men klart markering vi kräver tillbaka men nä inte då noll tillbaka klart det märks gott in långt nu…
Plocka hem dom utlånade juniorerna! Helt obegripligt att dom ens är utlånade, med tanke på hur det ser ut!
Googlade HV71 och senaste timmen och fick upp detta. Galet. Undrar när eller om vi är där igen.
Hur kan det bli så märkligt att det kommer upp en gammal nyhet om serieledning när vi ligger sist.
Tragiskt att de två som egentligen har mest att kämpa för att undvika degradering är de som är sämst i laget.
Tikka som kommer att tappa sin monsterlön och bli arbetslös nästa säsong.
Engsund som borde skämmas järnet för att han skickar ut två lag till Allsvenskan två år i rad. Han lär heller inte få något attraktivt kontrakt någon annanstans.