Nog saknas terror-gubbligan över motståndarnas utvisningsbås i träningsmatcherna alltid! Free gubbligan!
Skillnaden mot andra lag i serien så har vi ändå en gång i tiden skapat förutsättningarna för att åter igen om 2-3 år bli en toppklubb att räkna med.
Det som talar för detta är:
*Egen arena med hög utnyttjandegrad.
*Ett eget starkt kapital
*Hockeygymnasium
Vi behöver bara få ihop alla bitar och ro åt samma håll med förväntningarna att det kommer att bli 2-3 tuffa år rent sportsligt.
Jag har funderat flera gånger på om man inte borde gå ihop ett gäng och klä sig typ Blues Brothers och återuppliva de gamla slipshuliganerna.
De tycker jag!
En av de bättre idéerna jag hört!
Hoppas det finns en plats ledig på Wall of Fame för slipsligan!
Det viktiga är att vi får spelare som är beredda att offra sig för klubbmärket och inte egen produktion.
Hört från en källa att det har varit mycket fokus på att själv leverera poäng före lagets poäng.
Det håller inte om man ska vinna matcher.
Tror det är slut på det nu med AB och CA.
Det har varit på tok för blött i HV71 under många år.
Ja, blött och egocentrisk så man spyr. Har sett att man diskuterat innebörden av ordet kravställning här inne Det fina är att AB och CA vet precis vad som krävs. De är inte så politisk korrekta och kör inte elbil så det kan bli en fräsch nystart, även om man inte skall hoppas på för mycket eftersom man fortsätter med mediokra målvakter…F-ck man får aldrig vara nöjd.
10 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Lagbygget 24/25
Kravställan är ett ord som så många andra. Kan lätt bli ett slitet sådant, något man slänger sig med. Det viktigaste är agerandet, jag tror säkert att AB och CA besitter just det sista, men än ropar jag inte hej. Resultatet av det hela kommer vi få se på isen framgent. Skulle det dock inte bära frukt så tror jag inte att det är i den så kallade kravställan problemet ligger, kan ex rent spekulativt vara delar av truppen som dem själva inte fått sätta ihop.
?
Skulle det vara positivt på något sätt? Att vara en bakåtsträvande ohyffsad person med pöbelbeteende?
Ser inte att Grga skrev något sådant. Skärp dig.
Typ två poster ovanför.
Att vara en bakåtsträvande ohyffsad person med pöbelbeteende?..
Oavsett så hör det inte hit. Kom igen nu, detta är tråden om HV71. Lördag på er!
Precis min tanke!
2 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Prata om det du vill tråden
Seså. Vill man prata om elbilar, Greta, tunga stenar och dylikt så finns det andra mer passande forum för detta. Nu sätter vi stopp för den här diskussionen!
Vår familj har en elhybrid.
Frågor på det?
Sorry Timpan. Såg att du flyttat inläggen. Svarade i fel tråd.
I denna tråden, ja. Annars nej
Vi vänder blad nu pojkar och flickor! Visst fasen är det ändå härligt att äntligen andas morgonluft igen, känna hopp och tro på framtiden!!?
In Abbott we trust!!
Ge honom tre år så är vi tillbaka där vi hör hemma!
Nu jävlar börjar vandringen uppåt