Tråden om HV71

Av vad jag fått till mig så är det numer starka restriktioner på långa nya avtal.

Detta är ok från mods att släppa igenom.

3 gillningar

Jag tycker det är jätteskönt, kan kolla lite slutspelshockey utan ångest och nervösa attacker, njuta lite extra att Luleå håller på att slå ut Lakers, svinkul. Dessutom känns det faktiskt lite kul att Malmö spelar jämnt med Brynäs.

3 gillningar

Jag tycker det skulle vara kul om Luleå vinner allt, håller på de nu när HV71 inte är med.

Här kan ni se hur många SM-guld de olika lagen har, Luleå har bara ett så det skulle vara kul om de vinner i år.

1 gillning

Någon med plus? En bild på pajen med texten
” Ryktas till HV71 – nu svarar profilen själv”

Clickbait hoppas jag?

Går tydligen runt ett rykte om att Pajen ska till HV som ass tränare. Han demeterar det men säger samtidgt att han gärna blir tränare och SHL-lag har hört sig för..

1 gillning

Hoppas att ingen vinner men roligast vore om Malmö sopar rent.

Tråk-lule, träsko och Plast får hålla sig borta. Brunäs också , det var roligt att se hur konfunderade de blev när Malmö spelade slutspelshockey.

Timrå kan få vinna så blir det maximal spännvidd på surströmmingarna i augusti.

1 gillning

är inte beech aktuell som ass.

Blomman tar sin tilltänkta position som ett ass.

1 gillning

Han dementerar väl bara att han skulle vara helt klar. Han säger ju inte att han inte ska till HV.

1 gillning

Vafan det måste vara slut på de här obeprövade korten nu, han har aldrig varit tränare och som sportchef har han varit direkt dålig.

1 gillning

Att han äns ryktas till hv är fan skrämmande, helt jävla obeprövad.

1 gillning

Varför är Luleå tråkiga menar du? Är det för att de är för defensiva? De brukar inte göra så mycket mål och kanske det är därför men jag ser det inte som något problem för jag ser de inte som tråkiga.

Ja, de spelar tråkigt så fort de tagit ledningen. Tycker jag. Hela spelidén går ut på att ta ledningen och sedan tråka ut både motståndare och publik så att de ger upp och bara vill åka hem så fort som möjligt.

5 gillningar

Hade varit roligt att se match 3 mellan HV och Modo igen. Den HV vann med 5-0. Kan man göra det nånstans?

Jag kommer lägga upp den på min YouTube-kanal så småningom, håll utkik!

https://youtube.com/@vitagulabla

16 gillningar

Man har kunnat kolla gamla matcher via tv4 igen, såklart hittade jag bara match 4-6 just nu..

1 gillning

Undrar just om det är anton som vill plocka in en till från aik i båset…när man såg bilden hoppades man ju på melin men det var väl avsiktligt placerat så haha.

Men jag håller , inte en till helt oprövad i båset tack.

Man måste ändå gilla Anton i hans senaste intervju. Enorm passion. Tror han kommer göra detta bra framåt, med rätt hjälp.

5 gillningar

Kommer du lägga upp match 6 också? :smiley:

Alla kvalmatcher är inspelade!

7 gillningar