Har varit medlem till och från vissa år och ibland glömmer man, bättre att köra på ständigt den här gången
Snål som jag är kan jag tycka att medlemskap skulle ingå i säsongskortet.
Själv är jag rätt sugen på pizza idag
De va vi när vi åkte ur, sen sjönk de igen.
Absolut på tiden men av oklar anledning kan man inte lösa familjemedlemskap om en i familjen spelar hockey förrän om ett tag…
Oj 5000:- för ditt medlemskap det var imponerande, jag som bara betalar 70 öre om dagen för mitt medlemskap.
Om 20 år börjar jag spara in på det iaf
HV71 har ju inte släppt sitt försäsongsschema än men kan konstatera att det åtminstone blir dubbla matcher mot Rögle den 30/8 (Helsingborg) och 6/9 (HG, HV-dagen?).
Enligt Raka puckar Henrik Lehman, så spelar HV mot Frölunda i Frölundaborg den 12 aug. Förmodligen säsongspremiär för båda lagen.
Jag resonerade på samma sätt när jag skaffade det för några år sedan. Ständig medlem är billigare i längden. En gång smålänning alltid smålänning.
Du har bott i USA alltså? Var någonstans?
Om man har passerat 60 så får man studera medellivslängd , sjukdomar i släkten m.m innan man chansar på livstid
Du får bara se till att inte kolavippa innan du fått värde för pengarna
Varför skulle supporterskapet och HV71s viktighet upphöra bara för att man kolar vippen? Vi kan ha en hedrande anslagslista i Garden med alla avlidna som var ständiga medlemmar vid sitt frånfälle.
Det är pinsamt om man inte är medlem. Ännu mer pinsamt om man hänger här och inte är medlem.
Slutsats - bli medlem om du inte redan är det!
Kommer dom vara på Gotland iår med? Har varit där två år och det hade varit trevligt med en tredje. En bra mjukstart på jobbet efter semestern.
Ispremiär brukar vara nån gång i augusti men om man tänker lite utanför boxen, vad skulle hända om man tränar på is redan nu? Visst styrkepass osv men i vilken annan sport har man en 3-4 månaders period där man inte utövar sporten ifråga alls?
Vet att det är så alla lag jobbar men varför inte lite nytänk. Känns som det varit för mycket fokus i svensk hockey och i hv i synnerhet på en massa annat tjafs när det viktigaste är spelet på is, teknisk skicklighet och spelförståelse som lag.
Det vi brister i är inte i hur mycket vi tar i bänk eller hur många gånger man kan springa upp och ner för en backe.
Från igår
Tror NA kör is året om.