Tråden om HV71

Här kan du köpa biljett till matchen Frölunda-HV den 12:e augusti:
https://fhc.tmtickets.se/Events

5 gillningar

Detta för att hylla de fantastiska norska spelare vi haft genom åren, såsom Morten Ask och Mats Trygg

4 gillningar

Hade missat detta, tack!
Bor strax utanför Göteborg så blir självklart att dra dit, har rejält hockeysug nu!
Någon mer från forumet som ska dit? Hade varit kul att vara ett litet gäng på bortasektionen🙂

1 gillning

Vettigt, man spelar ju för laget och inte för företaget X

Varför? Montreal har rött, och även Norges landslag har det om jag inte minns fel.

Där angav du 2 anledningar till att inte gilla rött :wink:

3 gillningar

LOL! Beror på hur man ser på det, håller egentligen inte på någon av de men det är en fin färg.

Bara på fotbollspelare från Småland, Det är sen gammalt.

1 gillning

Det är lhcfärger så nejtack :nauseated_face:

Linköping var inte ens påhittade när vi clejmade de färgerna. LHC är ett dumt litet påhitt.

10 gillningar

Så är det ju och för att hedra våran historia är väl en försäsong okey men att lira en hel säsong och bli kallade cluben från Wish eller liknande. Nej tack

1 gillning

Hmm, okej? Jag är noll insatt i det så jag vet inte riktigt vad du pratar om.

Silver?

1 gillning

Jag fattar inte. Blandar man tröjorna då, eller byter i paus? LHC:s logga ser ut att vara bland det första som målades i Microsoft paint… De har en annan snyggare logga ibland som liknar ett lejon.

1 gillning

Rött och blått är dessutom en färgkombination förknippad med Jönköping över många hundra år. Dels i stadsvapnet men även i soldatuniformerna för Jönköpings regemente under karolinertiden.

8 gillningar

Nää! Gult och blått tack! Inget nytt fär min del.

2 gillningar

Rött är rätt bara där solen går upp.

/Gammal Växjö-bo och har spelat i den enda fotbollsföreningen

Fyfan. Usch. Det hör inte hemma!

1 gillning

Lika mycket man ser fram emot just matcherna och se laget så längtar man till att få se nya matchtröjorna.
Någon som hört något angående detta?

Jag har hört att det ska vara en bild på Simon Önerud som äter en ostkaka.