Tråden om HV71

Är det konstigt tycker du?

5 år av misär, ett halvt jävla decennium.

2 gillningar

Nja, jag tycker nog att det är HV71 som förening som tappat det helt.

9 gillningar

Utveckla gärna. :heart::grinning_face:

2 gillningar

Föreningen HV71 förtjänar verkligen att åka ur.

1 gillning

Förlåt att man inte hyllar denna start. Jag tycker det är sorgligt mer att hv som förening gått ner sig inte som vissa verkar tycka de är sorgligt att man blir besviken för hv inte vinner utan är sämst iår igen.

3 gillningar

Demonen detta handlar om är namn bytet från Kinnarps arena till Huskvarna Garden. Det finns bara en Garden i hockey värld och det är Madison Square Garden i New York. Sedan säsongen 20/21 då namn bytet skedde har alla säsongsinledningar startat i fullständig katastrof. Står ju fortfarande Kinnarps på utsidan. Så byt tillbaka namnet så lämnar nog demonen också.

9 gillningar

Alla Hv fans måste agera! Vi måste visa vårt missnöjda nu! Man behöver inte visa sitt missnöje genom sabotage utan gemensam kraft utebli från matcher! Våga vägra gå på Matcher för att visa vårt missnöje!

2 gillningar

Lägg ner det här jävla Le Fleur projektet.
Glöm säsongen. Rusta för kval eller ingemansland.
Bygg för framtiden.

Plocka upp Tom Jankovic från J-20.
Upp med fler juniorer.
Skicka iväg lite Gnagsky & Co till HA.

1 gillning

Det är bara att läsa inläggen @lejacques det är värre än någonsin.

1 gillning

Men kan det ha att göra med att det faktiskt är värre än någonsin?

2 gillningar

Ursäkta.
Men har svårt förstå den inställningen.
Han med flera beskriver verkligheten.
I samband med ännu en skitmatch lite på kanten, som alltid.
Andas in, andas ut.

1 gillning

Haveri till förening. Från ordförande till tränare till spelare. Köpelag. Sämst. Fyfan! Ge oss Linköping i kvalet så vi blir fullständigt nerpissade.

1 gillning

Det ser inte bra ut, men man kan ändå försöka att uttrycka sig moget och korrekt.

1 gillning

Mycket åsikter om alla möjliga nu.

Haveriet är fullständigt och de enda som jublar är stans florister för nog fan är de dags för ett tjog buketter till olika individer i hallen?

Det som är värre än nånsin är HV71. Denna förening som inte kan göra nånting rätt. Även detta gäng som leder i alla avseenden är ju helt fel. Eller vad anser du? Vad finns att bygga på? Vad finns att hoppas på? Vad finns som ger något som helst att känna framtidstro av?

2 gillningar

“Det ser inte bra ut”

Antar att du driver nu.

1 gillning

Håller helt med. Så fruktansvärt låg nivå på väldigt många. Inklusive moderatorer, som iaf jag anser ska föregå med gott exempel.

@Farzan du har min största respekt. Det vet du.

Men va f-fan. Det är sämre än någonsin. Det måste du ju också se?

1 gillning

Jag ifrågasätter inte besvikelsen, den är befogad, däremot sättet man framför sina synpunkter.

4 gillningar

Fyra omgångar och kvalet är redan klart. Nån sorts rekord ändå. Grattis Liljander, hoppas du njuter. Det är din förtjänst 100% i alla avseenden.

4 gillningar