Jag skyller på Blomman. Och andra!
Kan också passa på att lägga in denna från samma artikel:
Expressens experter (…) trodde Örebro skulle kvala. Spelarna håller inte med.
Även denna brukar vi väl vara med på?
Att LHC och Örebro har nästan samma procent, och att HV har betydligt mer, tyder ju på att frågan ställdes innan LHC drog ifrån och HV kom ikapp Örebro.
Just det. Tänkte inte på det, men det är mycket möjligt.
Lilleman ville gå på en match men det sjuka är att det är slutsålt till alla hemmamatcher som är kvar. Hur är det möjligt?
HV71 har tur som har den supporterskara man har. Inget annat lag hade haft den beläggningen som Hv har med de resultat man visat upp. Inte konstigt att ledningen sitter stilla i båten när cashen ändå rullar in.
Finns grupper på Facebook om du vill hitta biljetter, var försiktig dock. Jag har köpt massor av gånger och aldrig blivit lurad men var som sagt försiktig.
Vet inte hur det ser ut, men anmält intresse för forumplatserna?
Skulle ju vara bra om vi kunde ha fullt lag dom matcherna då meeeeen de kommer inte hända. Örebro gjorde förändringar i staben kickade en ass o in med n0n annan
Han ville ta med en kompis också och hans pappa så det känns långsökt. Men tackar för tanken.
Kanske låter elakt (vill inte få det till det), men finns det något annat att göra i Jönköping än att gå på ishockey?
men finns det något annat att göra i Jönköping än att gå på ishockey?
Svar ja : Jag har 4 barn…
Om man jämför med många andra städer i liknande storlek som Jönköping så finns det väldigt bra utbud i stan tycker i alla fall jag. Bra shopping, väldigt fin natur både i och runt omkring stan, fantastiskt bra utbud av restauranger och caféer. Bra bio, ok med uteställen, bra hotell. Så JKPG är fantastisk stad att bo och jobba i ![]()
Halleluja!
Enligt senaste befolkningsräkningen från SCB hade Jönköpings kommun 148 081 invånare, ganska stort. Det vore konstigt om det inte skulle finnas något att göra där
Vi är inte ensamma! Det är brist på bokstäver i Leksand också! Ekonomisk fråga?
Vad hyr han ut?
Surt att Lassi inte vill lämna. Annars hade en liknande deal med honom fungerat finfint.
Låter helt fantastiskt. Då är ju frågan vad HV71 gör så bra som drar fullt hus kväll efter kväll med tanke på underhållningsvärdet ![]()
Det är mycket folk utifrån. I Jönköping svalnar intresset i takt med att frustrationen ökar över den totala handlingsförlamningen som har tagit över klubben.
Det pratas mindre hockey på arbetsplatsen nu. Folk bry sig inte som förr. Knappt någon som lyfter frågor med mig längre. Sen är inte jag den som söker fokus och vill prata HV.
Men folk har tröttnat.
Jukka Jalonen- vilken dröm tränare. Sätter en defensiv och får laget att spela utifrån sina förutsättningar och jobba stenhårt. Inget vila med puck eller andra floskler.