Tråden om HV71

Tycker det ser lovande ut. Känns bra med en plats där Blomman inte stått och pruttat i två år.

1 gillning

Passande kommentar, dass(relaterad)kommentar till en dass-sässong

Hv71, snart i en jävla ishall. Fy fan.

Huskvarna var där jag tillbringade mina barndomssomrar. Och Vimmerby.

Det är två orter jag har i hjärtat. Och nu kan de ställas mot varandra. Sån jäkla mindfuck att åka ner till mitt älskade Vimmerby för att se mitt älskade HV (nåja. Det HV jag älskade innan gänget i elfenbenstornets entré).

Jag kommer känna mig så jäkla kluven. Blir gänget i elfenbenstornet kvar är valet enkelt. Då hoppas jag Vimmerby nollar “Osby-blondinens” legoknektar.

Dags att slopa HV-låten. Tycker inte laget är värdigt att åka in till den.

3 gillningar

Eller varför inte bara lämna WO och lägg ner föreningen.

Vi ligger där vi förtjänar. Självklart deprimerande som HV-supporter samtidigt är man ändå lite skadeglad. Den här typen av huvudlös idioti klubben sysslar med måste få konsekvenser.

1 gillning

HV slutar inte imponera i att vara usel, inte minst när det gäller. Förväntar mig ett pressmeddelande imorgon där “Anton” och “lämnar sitt uppdrag” nämns först.

1 gillning

Press release, men inte den man hoppades på

4 gillningar

Jaha. Vi tar alltså in en kompis till Anton?
Med analytiska förmågor?

Herrejävlar vilken parodi…

12 gillningar

Antons prat om “extra ögon” i båset har nu verkställts.

Mikael Sundell går in från och med idag söndag och har kontrakt säsongen ut. Fyra senaste åren assisterande i MoDo och dessförinnan en säsong som assisterande till… Anton Blomqvist. Föga förvånande.

Är detta bra eller anus? Jag vet inget om honom.

Det måste alltid vara någon med koppling till Blomman?

Edit: Pucktrea. Igen. Kände mig helt exalterad av att jag trodde mig vara först med något… :wink:

2 gillningar

Att föreningen enbart handlar om Anton blir tydligare och tydligare för varje beslut som tas.

6 gillningar

Man blir orolig… Är det Anton som bestämmer i HV71?

3 gillningar

Ja?

1 gillning

ANUS

5 gillningar

HV71 - ”Where the passion is”

Har blivit

HV71 - ”In Anton we trust”

Vad är det för hållhake den mannen har mot någon inom Gardens väggar? Finns ingen annan teori än just det.

Man somnande förbannad och man vaknar upp ännu mer förbannad.

HV71 är ju Sveriges största cirkus.

Fy fan jag spyr på skiten. Allt precis allt som jag har älskat med klubben är borta.

Får nästan hat mot min egna klubb och det är inte hållbart. Så snart är jag färdigt med detta.

Förra gången HV åkte ner i HA tror jag de flesta supportrar och sponsorer kände revanschlust och var villiga att sluta upp och supporta laget. Så tror jag inte det blir denna gång. Inte så länge dagens ledning styr skutan.

1 gillning

Känner igen frustrationen.

Är också redo på att ge upp snart. Den här säsongen har varit värre än de tidigare, trots att vi går mot samma slutspurt.

Likt förbannat kommer jag nog sitta där i höst och se HV spela mot Östersund och alla andra skitlag som huserar i Allsvenskan.

Om det nu går så långt…

2 gillningar

Shls äldsta nepobaby!

Sämst. Den där tjommen förtjänar ingen egen tråd. Han kvalificerar in sig som en polare med Anthon, där med uteslutet.. Vafan. En modoröv?

PARODI HV71, PARODI!

10 gillningar