Det blir nog bra. Sundell har ju vanan inne att åka ur SHL. Jag orkar inte mer.
Skulle man göra en film om HV71 kan man undra i vilken genre den skulle hamna.
Tragedi eller komedi. Troligen tragisk komedi.
Det blir nog bra. Sundell har ju vanan inne att åka ur SHL. Jag orkar inte mer.
Skulle man göra en film om HV71 kan man undra i vilken genre den skulle hamna.
Tragedi eller komedi. Troligen tragisk komedi.
Imponerande CV:
Huvudtränare i Kramfors-Alliansen och juniorlag. Assisterande i AIK och Modo.
Nästan bara framgångsrika klubbar. Är detta ett skämt? För att rädda föreningen kvar i SHL?
AB71 gjorde precis en förstärkning, HV71 tog ett steg närmare total utplåning.
Yes. Noll tråd för den pajasen.
Han kommer in med -10 miljoner credpoäng.
Borta är all skit om att ge någon en chans att visa vad de går före man kommer med en värdering.
Detta är så uselt att man vill skada sig själv.
FET ANUS
Hur många ledare kan ett hockeylag ha? Är alla som står bakom laget enögda?
En hel jävla säsong av misär där vi gapat på förändring. Så får vi detta? På riktigt?
Varför plockade man inte istället in en sån som Thermell? Han har åtminstone varit en vinnande del i HVs historia. Nu tar vi en förlorare från modo. Obegripligt jävla pissdåligt. Helvete!
Jag har redan varit med om en degradering den här säsongen. Norrköping hade inte riktigt lika skötsamma fans som hv från början så jag hoppas att det inte blir samma skit. Hur som helst satte de eld på fotbollsplanen under match och drog in raketer över huvudet på annan publik. Barn blev ledsna och skrämda. Ett fåtal kunde se klart matchen. Motståndarfansen var kvar och gladdes.
HV gör verkligen allt för att alla goda krafter ska försvinna. Tillslut kommer det bara vara idioter/ “ultras” kvar och vad ska man då sponsra?
Tror det kan bli riktigt smutsigt den här gången.
Jag är ursinnig. Det finns ingenting kvar av HV71.
HV är helt Delulu..vi behöver ju någon som kommer med nya idéer inte en lakej till som följer Antons pipa och helt värdelösa idéer ![]()
han är bara här för styrelsen kan säga när hv åker ut man provade ändra i ledarstaben. När man man åker är han fortfarande säker de är Blomman som är tidernas bästa tränare.
Inget ont om Sundell.. har själv ingen aning om vem han är.
Men.. behöver vi ens sportchefer i hv71? Det verkar mer och mer som att Blomman har sista ordet i allt ändå?
Märkligt och olustigt.
Man kanske har försökt med Thermell som då tackat nej. Det vet vi ju inget om. Men det hade ju varit bättre så klart.
Vi är trots allt inte i ett läge där det bara är “att plocka in”.
Anton är större än Hv71. Beviset kom idag.
Igår säger han att man skulle kunna ta in ett par extra ögon om det är rätt person. - är det hans roll att avgöra det?
Idag kommer det ett namn och visst fan har de en relation. Alltså en kompis som inte ska kunna kritisera honom utan följa hans väg.
Anton är större än männen som en gång bildade Hv71.
Anton är större än de namn som finns hissade i Garden.
Anton är större än Jätten och Vättern tillsammans.
Anton är större än Jönköping.
Anton är gud!
Där står styrelsen och ögonen glittrar och en och annan tår kommer säkert!
Han går som en karl. Han ser ut som en karl och han kysser som en karl ska!
Är så helt inne på din tanke. Nu är det konstaterat: Blomman är större än HV, fy fan säger jag. Nu har man supportat detta lag sedan 80-talet men nu vet i fan om man kan stå bakom längre ![]()
Stridsflyget fortsätter att gå i marken, nu med tända efterbrännkammare.
Ja ja, tur att man är gammal och luttrad av vansinnigheter längs vägen…
Hv har verkligen lyckats gräva sin egna grav.
Det tog tid att bygga upp men jävligt fort att montera ner. Finns verkligen ingen som bryr sig som har makt.
Sponsorer är nöjda och styrelsen är nöjda.
Säger rätt mycket!
Att Nyman förra året plockades in inför kvalet visade att AB behövde någon mer stabil att hålla i handen, att rutin saknades i båset.
I år står redan en assisterande tränare från Tre Kronor, tillika svensk mästare bredvid, så jag förstår inte ens när jag försöker förstå vad dessa nya ögon ska se annat än hur fantastisk ledare AB är.
För det är väl där man landar, en ja-sägare som utåt ska visa att något görs.
En tanke: Det sägs att det behövs mer kompetens i båset. Kompetens kan ju även öka av att göra sig av med inkompetens, men det ligger väl inte för AB71.
Sundell in. Heino ryktas in. Kompisar till Anton. Om det inte stod klart tidigare vilken fars HV71 har blivit så gör de sig till fullständigt åtlöje iom det här.
Detta kommer sluta med konkurs.
Det som irriterar och frustrerar mig mest är att INGEN av de ansvariga kommer att ställas till svars när katastrofen är ett faktum. Och med katastrof menar jag inte degraderingen som stundar. Den kommer kännas som en västanfläkt i jämförelse med det som väntar inom ett par år.
Hade hellre plockat upp Christoffer Persson än att ta in Sundell. Eller tagit in Challe Berglund om man nu ska ha ett par ”extra ögon”.
Men helst hade jag skickat Anton åt hel***
Aja, snyggt HV, ni bevisar återigen att Anton är större än klubben, AB71.
AVGÅ ALLA!
En gång i tiden kunde man med stolthet säga att man höll på HV71. Allt det är borta. Nedmonterat. Rivet. Det blir till att leva på minnen framöver.
Jag vet inget om Sundell mer än jag läst på Modo forum tidigare i år. Detta är alltså resultatet när man hoppades, trodde och förväntade sig AB skulle lämna. Nepotismen inom HV ter sig märkligare och märkligare uttryck då kompisar till grundorsaken till kaoset rekryteras. Hur kunde Hult köpa detta??