Tråden om HV71

Och nu lanseras någon form av karriärplattform!?!?!?!?

Alltså … den här föreningen slutar aldrig förvåna med sin tondövhet.

13 gillningar

HV71 har blivit ett vuxendagis

3 gillningar

Bara för att man är sk expert på TV4 så innebär det ju inte att man har superkoll på samtliga lag. Jag är övertygad om att de flesta här på forumet har mer koll på årets HV-lag än Joel Lundqvist.

3 gillningar

Köper inte pratet om att massa nya spelare är skitsvårt.

Bara lägga ner allt av landslag om så.

Samma gäller ledande spelare. Här gäller ju “bara” att välja rätt när man värvar och sätter ett C på nån. Ta Alsing som exempel. Har han någonsin varit en ledare? En som laget tar rygg på? Tveksamt. Man blir inte en ledare bara för att HC sätter ett C på bröstet…

2 gillningar

Jamen jisses.

Snart får man en Kanelbulle om man tankar HV bensin på macken med.

Kommentarna på inlägget var ju roliga. Undrar om de läser och inser hur tondövt de påfundet är i dagens läge.

SPYR I MUNNEN

Scoutar våra motståndare nästa år. Herman Hansson och Herman Träff sticker ut!

1 gillning

Spelare vi bara kan dröma om att ha i HV nästa säsong ^^

1 gillning

Är det inte en puff för den? De lanserade väl tidigare?
De borde väntat till hösten men den ska väl ge jobb till all hvpersonal som avskedas när vi åkt ur.

2 gillningar

‘Tillsammans bygger vi ett starkare nätverk runt HV71’…:face_with_symbols_on_mouth: Men ett f*n så mycket svagare HV71!!! Råttet är mågat!:tired_face:

2 gillningar

Ärligt talat bryr jag mig inte om vilket. Båda alternativen är lika töntiga. Men det är också talande för hur identitetslösa organisationer försöker skapa identitet snarare än att vara en identitet.

1 gillning

Fy fan. Spyfärdig

Lyftes ju lite om vita gula blås senaste avsnitt ovan, lyssnade precis på det. Helt sjuk att detta är klubbens facit de senaste åren:

Herrlaget: 3 raka negativa kval
Damlaget: 2 raka negativa kval
J20: 1 negativt kval

På det så har vi två sportchefer som blivit sjukskrivna och en klubbdirektör som lämnat

Samtidigt har vi en styrelse som inte har gjort någonting gällande den sportsliga sidan. Urusla resultat på alla nivåer, och troligen en dålig arbetsmiljö som fått ledande personer att bli sjukskrivna eller lämna

Detta saknar motstycke i modern idrottshistoria väl? Att tror på kontinuitet trots allt inget fungerar?

Är också bara uppgiven, framförallt för att det är så svårt att få till en ny styrelse. Kommer ju kräva en enorm koordinering av medlemmarna, ägor som inte lär hända

2 gillningar

Jag tror faktiskt att det är tredje raka kvalet även för damerna.

1 gillning

Där tog en annan sina första skär innan det senare blev ”Parcahallen” :slight_smile:

kanske skulle man i JKP satsa allt på dalen i stället o satsa mot SHL :wink:

2 gillningar

Man börjar bli konspiratorisk. Att nuvarande styrelse och Blomman är anställda för att sänka hv…

Hur fan kan man fortsätta vara såhär inkompetent på sitt jobb om man inte gör de aktivt? Antagligen är sanning man är så inkompetent.

Det finns ingen annan som vill ta på sig uppgiften att vara kamikaze-tränare för HV. :man_shrugging:

Blev byte av innehåll på tvn. Andra gången någonsin tror jag, jag stänger av en match. Båda gångerna har inträffat denna säsong.

2 gillningar

Jag kan känna det djupt i själen:

Hur korkat allt med HV71:s organisation än känns nu …

… så kommer vi möta morgondagen med att föreningen gjort något ännu mer tokjävla rövkorkat.

8 gillningar

En klok tanke, många här har flaggat om utgången för denna säsongen tidigt. Men på västfronten…..menar på kontoret inget nytt. Där är förtroendet för ledarstaben orubbat, de tror att Anton som är den sämste tränaren som HV haft ska lösa detta.

Tänk om han lyckas, lite pumping up och 2 extra paddor, Anton skulle höjas till skyarna och en staty skulle resas utanför Garden, och säkert innanför också