Tråden om HV71

Tycker mest det visar nivån på den som sa det.

Kraftigt över gränsen? Varför bry sig? Vill man hitta saker att bli kränkt över så kan man.

1 gillning

Det är så harmlöst att till och med TV4 använder det… :joy:

3 gillningar

Ok det här var ju ganska oförargligt och komiskt, jag får nog acceptera det lilla i:et som smyger sig in mellan begynnelse bokstäverna. :wink:

1 gillning

Gult ser ut som att de har kissat på sig, ett stolpskott med andra ord (no pun intended).

2 gillningar

Hur ser uppslutningen upp inför tisdagens årsmöte?

Oklart. Jag är där, men hela grejen med att mobilisera ser ut att inte behövas. Dock kan man köra en after-årsmöte i baran på Scandic eller något.

Eller kanske före?

1 gillning

Damerna med lite Garden propaganda:

9 gillningar

Lättsamt, mycket småskämt, de har kul och skrattar mycket.

Det där får mig att tänka tillbaka på gamla tider med herrlaget i HV-TV. På senaste år har det varit så väldigt allvarligt och är det något försökt till skämt så är det en tråkning av någon annan. Hoppas herrlaget kan hitta tillbaka till mer glädje.

3 gillningar

https://www.instagram.com/p/DZmR70FDe_h/?igsh=OHF4OHhudTl0eTcx

https://www.instagram.com/p/DZmR70FDe_h

Den där länken delar även din identitet, så du vet.

I know. Skitstörande, men jag har inget att dölja :grin:.

För övrigt, jag kommer göra en länk till samma inlägg men ändrar lite. Kan någon testa den och berätta om den fortfarande länkar till profilen?

1 gillning

Okido, den andra länken är anonym :slight_smile:

Tack. Kanske ska börja göra så i framtiden då :smiling_face:.

1 gillning

Pga jobb och lite av samma anledning som Diabolics är inne på (mobiliseringen är inte lika viktig som den var för ett par månader sedan) så kommer jag inte ner idag. Men jag hoppas ni som går får en givande kväll – och så ses vi på forumplatserna i Garden till hösten :smiley:

1 gillning

Förstod det. Och det är väl bra så sätt :slight_smile:

1 gillning

Mysak klar!

Enligt Expressen

14 gillningar

Har ingen bra magkänsla av någon anledning.

Jag är ändå glad att vi tog allvar på centrar.

Nu har vi 2 nya varav en gjorde 17 NHL-matcher förra säsongen och därav kan putta ner “bottencentrarna” en del (Lindström, Johnsen, Eriksson, Laz) och även möjligtvis skicka ut både Rousek och/eller Kloos på kanten.

Skönt!

2 gillningar

De här kommer ändra laget väldigt mycket, kommer bli bra!

2 gillningar