Johan Freijd talade inte tydligt nog för textningsfunktion skulle hänga med idag ![]()
”Morgonavgiftsmatch”, ”Antalien” ![]()
Att Anton blinkar med ett öga. Är det ett tecken? ![]()
Johan Freijd talade inte tydligt nog för textningsfunktion skulle hänga med idag ![]()
”Morgonavgiftsmatch”, ”Antalien” ![]()
Att Anton blinkar med ett öga. Är det ett tecken? ![]()
Släpp lite fler avsnitt nu då! Måste få mer Hv denna helgen.
Längesen senaste videoklippen från insidan kom?
Tyder på att man har annat att fokusera på. Samtidigt kunde det vara bra få veta lite med vad och hur de tänker.
Inte märkligt att Staffan i videon om Lucas pratar om födelseåret 2004 och nämner fotbolls-VM ich Zlatan men inte HV:s andra guld som var bara dagar efter presentationen, för 21 år sen.
https://www.instagram.com/p/DITd6xaIzCQ/?igsh=a255NzZ1a241Zjls
Hoppas HVTV drar igång nu till Visby. Ska se om Blomman vänt upp och ner på den där pyramiden från förra säsongen.
Känns som det krävs en rejäl HVTV för att kunna lära känna alla nya spelare. Hade varit uppskattat med lite mer än vanligt med tanke på alla nya ansikten.
Som ett brev på posten.
Underbart! Då vet jag vad jag ska titta på sen när barnen somnat ![]()
Synd berättaren tagit lugnande bara.
Tror den va annorlunda?
Det är samma som förra året men med en omformulering “accept roles” → “embrace roles”
All access avsnitten är verkligen guld värda, var perfekt att avnjuta avsnittet till kvällsmaten!
Dottern hemma tyckte det lät som berättarrösten i Bamse..
I övrigt mycket uppskattat avsnitt. Kul att följa försäsongen från insidan.
Det är nog i stort sett samma. Men han kan lika gärna hugga av toppen nu när AP20 inte är kvar.
Tröttsam kommentar. Så spelare som Borgman, Hansson, Kloos, Rousek, Ang med mera besitter ingen skill? Skill är inte bara att kunna “trolla” med pucken. Faktum är att det väldigt sällan handlar om det. Jag ifrågasätter inte att AP inte sitter inne på mycket skill, för det gör han, men att påstå att den nuvarande truppen saknar skill är befängt.
hörni, vi behöver inte mala om AP även i denna tråd.
vad gäller att den bekanta berättarrösten låter seg, så är jag rädd att det inte är han som pratat in det utan att han denna gång lånat ut rösten med hjälp av AI. Har sett på sociala medier att han kört på det sättet ett tag. Säkert billigare för HV men verkligen inget vidare resultat. Som ett riktigt sömnpiller. Lite samma nivå som HG:s fasad ![]()
Hade önskat en intervju/inslag med legendariske speakern Tyrone Ferm. Såg att han fyllde 85 nu.
Är han vital nog vore drömmen att ha en ”Tyrone Ferm night” och höra honom som speaker för en sista match. Hans röst och rabblande av femmor är sånt som sitter långt in i HV-själen.
”…men nu ska vi spela hockey och vi ska spela mot Färjestads BK som aviserat följande laguppställning” Ståpäls!
Kanske det som behövs för få ut det som sitter i väggarna och få till en vändning för klubben. ![]()
Jag minns:
Janne Sundberg väl. Går att kika här. 1.35 in i klippet för att poängtera, ställt mot reportagets visnings bild
Grymt! Jag har nog helt fel. Är nog Janne Sundberg jag tänker på! ![]()