Tråden om NBS Tifo gruppen

Vet inte om det är okey att skapa en ny tråd för det här men NBS tifo måste bara hyllas! Tifot i kvällens play-in var bland det mäktigaste jag sett och helt säkert en av anledningaran att laget spelade så bra. Stolt och glad att vi har Sveriges bästa supporters!

Bra initiativ! Jag håller med till fullo.

Finns det några nbstifo-personer här på forumet?

Utmärkt Regnet - forumets coolaste namn?
Gillar publikens gensvar på Cruts episka låt och vilket tifo - wow!
Cruts historia där legenden Mats blev dyngrak på fyra mellanöl :astonished: Ska fan höra med en om det verkligen kan vara sant.
rockarkivet.se/band/crut-26421461

Tifot ser ni här: hv71.se/artikel/79242/ MÄKTIGT!

Stort tack till NBS TIFO som återigen med små medel gjorde en grym insats. Stor eloge till eran fantastiska insats.

Inga filmer från gårdagens tifo? Stämningen var ju på topp!

hv71.se/artikel/79242/

Jag menade visserligen kvart #2 mot skaik :slight_smile:

Vinn tröja, men framförallt ge stöd, hos NBS Tifo:

northbanks.se/2018/01/25/swi … chl-troja/

Väljer denna tråd.

Frölunda-Hv71 Lördag 3 mars 15:15. Omgång 51.

Invasion GBG - återigen. NBS lägger inom kort upp korrekt information.
jnytt.se/article/hv-fansen- … ndinavium/
Undvik att läsa foliehattarnas inlägg nedan, tack.

Skamligt att HV inte ens är nominerade i “Årets Tifo”

shlbloggen.se/nordicbet-fan-awards-2018/

Mitt i all bedrövelse i gårdagens förlust villjag ändå passa på att hylla NBS. Där snackar vi finalform. Bra tifon och alltid bra stämning!

Satt på "fel sida " igår men hade grym utsikt mot NBS.

Måste bara fråga om nån har koll på vad det är som har hänt i NBS? Såg att de gamla klackledarna klivit in igen på grund av någon händelse??

Detta är inte nödvändigtvis hela sanningen, men det var så här jag upplevde det ifrån klacken.

De nya klackledarna för denna säsongen buade och skrek på spelarna efter senaste Växjö-matchen, trots ganska bra spel av HV i slutminuterna. De blev sura på en kvinna som sade något om deras beteende, sen blev det lite High Chaparral med ordningsvakter osv. Noterbart är att vakterna tog kvinnan, så troligtvis hade hon använt mer än ord.

Nästa match mot Brynäs var klackledarna med under hyllningen av #10, sen verkar de ha stuckit till baren (påstås det i alla fall…)

Okej där ser man. Tack för info!

Ni som är på plats imorgon, var med och bidra till stämningen! Killarna på isen ska tro att de spelar SM-final!

Hur skall sverige finaste klack styras nästa år, någon som vet? :thinking:

1 gillning

Bra fråga faktiskt. Min känsla är att det inte kommer bli nån av dem som stod förra säsongen i alla fall.

1 gillning

Har du insyn i NBS? Tänker att det känns ganska viktigt att det funkar direkt nu efter Möller?

Ingen vidare insyn, men jag går på varje hemmamatch (på ståplats). Känns som ledningen i NBS är lite trötta på bengaler, hatramsor osv.

1 gillning

Man kan stötta tifogruppen. Eller oss (Forumets säsongskort 23/24 - intresseanmälan - Nr 23 av Diabolics) eller bägge.

1 gillning

Hög tid att stötta. Vi imponerar inte jättemycket just nu.

5 gillningar