Dags nu att ta det där obekväma beslutet som du skulle brösta när du ger det.
AGERA
Ja nu är dags för Hult att visa bollarna, ett par nyförvärv före 15/2 samt en ny coachuppställning före kvalet.
Ring Lindbom.. ![]()
![]()
Bättre att spara panik-knappen till ett läge där man inte längre kan trycka på den?
Skulle inte förvåna mig om det är glapp i den med tanke på hur ofta man måste tryckt på den dom senaste 5+ åren.
Alla medlemmar uppmanas att innan fredag skicka in sina frågor till Johan Hult inför hans HV-podd-avsnitt.
Skall bli kul att se urvalet av frågor som tas upp. Jag kommer skicka in ett gäng.
De har tryckt på panik knappen ett par gånger denna säsong.
De kan väl på fullaste allvar inte trott att Eriksson och Laz skulle göra skillnad? Det beslutet måste vart utav ren panik.
Tycker ändå att det gör skillnad att skicka iväg Reber som presterat i kval och har talang för spelare som inte visat att de kan prestera under så stor press.
Visserligen en negativ skillnad men ändå.
Johnsen, Reber ut och Laz, Eriksson in.
Eriksson gör säkert sitt bästa men han är det sämsta jag sett i HV71 när det gäller utespelare.
Den titeln blir svår att ta över när vi har haft gubbar som Tikka. Rätt inställning, men helt orimligt låg kvalitet på hockeyn.
Asså det här? IGEN! Vad är det för något egentligen? Är det här ett bra initiativ när det inte kommer användas till så mycket, mer än att vi ger medlemmar utrymme att tycka till. Det har gått så långt att jag enkom ser detta som en passande sak för ryggdunkarna. Jag kanske förringar din stund att ställa frågor i samma mening. Må så vara. Men vi va där och försökte påverka, sträcka ut en hand. Men möttes av kalla handen. Jag kanske är långsint i saken men det går inte att förtränga.
Tikka hade enkelt gått in som center i denna trupp.
Kanske det sämsta kontraktet vi har haft, men det är en annan sak.
Tikka var ett historiskt dåligt kontrakt. Eriksson gör konstiga saker nästan varje byte.
Tikka hade sjukt nog platsat i Björn och Stilles fulbygge.
Hult måste hitta ett en center eller två.
Hoppas på Hult några dagar till, men jag kan inte förstå att klubben hela tidigare säsongen såg bristerna(om inte måste flera byta jobb) utan att agera. Det fanns och finns spelare men man snålade och det kommer att bli otroligt dyrt vid degradering.
Fan va komiskt ifall Tikka blir presenterad nu framåt. Hade bokstavligen gapskrattat rakt ut.
Ha ha , ja kör på Tikka som tredjecenter, han blir kvalkung…….!
Tror mer på hult än liljander stillman o leise
Det är väl helt normal kommunikation från en stor förening?
Det är inte direkt riktat till forumet.
Ja. Men vad tillför det i dessa tider. När det är som det är.
Sannolikt tillräckligt mycket för att det ska vara värt det.
Det är väl inte fel att HV försöker hålla igång intresset? HV tjänar inget på att all publicitet är negativ.