Det är sant, dom försöker så gott dom kan.
Jag tror också mer på Hult än föregångarna men de är ju sjukt i sig.
Hult va verkligen klappkass på positionen när den va hans ordinarie. Ruskigt usel och nu lutar vi oss mot honom igen. Ledsamt var vi hamnat.
Att Hult är tillbaka är ju en interimslösning när allt annat gått snett, sedan håller jag inte med dig om Hults tidigare gärning. Han var sportchef under sju SHL säsonger med en snittplacering som nummer sju i grundserien, därutöver en säsong som etta i HA.
Jämfört med spelade snart fyra säsonger efter återkomsten och spekulerar att HV blir på plats 13 denna säsong så blir snittplacering ca 13. De flesta av oss skulle sannolikt hoppa av glädje om vi kommer plats sju nästa säsong i SHL.
Frågan är om vi skall satsa på en person som har taket som 7, eller taket som 1?
Instämmer absolut till nästa säsong, men valet nu tycker jag var en bra akutlösning, eller hade du något förslag på lämplig tak 1 person som kunde hoppa in på några dagars varsel?
Nej, det hade jag inte. Men, nu verkar det ju som om vi plockat in Hult för en längre tid. Förhoppningen är ju som KD eller marknadschef, inte GM. Skulle det bli GM så är jag missnöjd.
Kommer de inget idag så är kapitlet stängt o hv åker ur
Varför då? Fönstret stänger väl på söndag?
Ah fan! Du har rätt sorry.
Jag hittade det här. Upp med lädret hult.
Aleksi Saarela
Ett av de mest intressanta namnen på listan. Saarela är en skridskostark, spelskicklig center med bra händer och tydlig offensiv uppsida. 29-åringen har erfarenhet från både AHL och NHL och tillbringade fyra säsonger i SCL Tigers innan han återvände till Finland.
I TPS har han den här säsongen stått för 28 poäng (17+11) på 43 matcher. En bevisad poängspelare – och precis den typ av center som kan göra skillnad i ett tajt slutspel.
Kom igen nu Hult, ge oss en hederlig gammal fredagsöveraskning.
3…2…1…
Medelmåttig Allsvensk/Liiga center på ingång!
Bra intervju och ytterligare ved på brasan att Hult är jävligt fel man på positionen.
Han förklarar att Anton är sämst på allt med att han haft 6 olika chefer sen han började här.
Vad det sen har med värdelösa laguttagningar, hysteriskt märkligt matchande eller vikande spel att göra vet jag inte men de vet nog Hult.
Inte lyssnat. Men ja, det förvånar mig inte. Skriver detta med viss sorg i bröstet eftersom jag ändå rätt tidigt under säsongen förespråkade en comeback (dock INTE i det här läget och absolut INTE på det här sättet) men det är bara att konstatera att det är dags att damma av #hultout.
Den som har Antons rygg och stöttar HV:s väg målar dessvärre in sig i ett hörn, och gör sig omöjlig med den grupp supportrar som vill se en förändring.
HV71 egna podd ger jag inget för. Det är enbart klappa medhårs frågor och man håller varandra om ryggen. Förstår att man gör det då Freij är anställd av HV71 och det skulle illojalt mot sin arbetsgivare att ställa kritiska frågor.
Visa hjärta och ställ krav att Anton måste sparkas.
Får en a ha-upplevelse av hur seg Johan Hult är i intervjuer. Han kan utan problem blajja på i en kvart utan att egentligen berätta någonting av värde. Rent underhållningsmässigt så saknar man nästan Nubben lite grann ![]()
Jag önskar att jag hade fått din varning innan jag såg klippet. Hade glömt att det händer saker snabbare när färg torkar än när Hult får ordet.
Är inte en intervju med Hult en varning i sig?