Tråden om SC Kent Norberg

Jo det är absolut nubben som ska bort! Sportchefen är den absolut viktigaste posten i laget. Och med tanke på hur hutlöst usla merparten i det här laget är så ska han ut så fort det bara är möjligt. Vill aldrig se den gubben igen.

5 gillningar

Fy fan vilket haveri till klubb. 0 procent vinnarmentalitet. Skitvärvningar rakt igenom. Man tar in davidsson i båset som har 0 tränarerfarenhet. Monten som huvudtränare, kommentarer överflödiga. Men iofs vad spelar det för roll om man sparkar nubben då blir det ju bara ännu en ny sopa som de tar in. Hoppas vi åker ur så man får vinna en match ibland

Som du sa @shitkicker, historien upprepar sig själv.

Ja. Vi har bytt ut alla kockar, men använder samma recept. Då kan det bara gå på ett sätt.

Men jag är så djupt in i själen trött på det här nu. Jag har ett sånt avgrundsdjupt förakt mot Lindbom, Andreas Davidsson och den uslaste av de usla - nubben - att jag inte orkar mer.

Jag hade så gärna velat säga till dom rakt i ansiktet att:

”vi som är HV, vi som följer laget i vått och torrt, vi som betalar kalaset, vi har aldrig, och kommer aldrig att se dig/er som en del av oss. Ni kommer aldrig vara en del av vårt HV71. Ni är bara en ond feberdröm. Nåt som ska förträngas så fort det bara går och sedan förevigt raderas ut klubbens historia. Som att det aldrig hänt. Som att du/ni aldrig hänt.”

Men vad hjälper det. Att kasta ur sig denna frustration hjälper ju ingen.

10 gillningar

Det som kan få fart är att samtliga begär att Lindbom ska bort till AD! Maila maila bara. Vi måste visa vårt missnöje.

Jag är ledsen och säga det men jag tror inte Lindbom är det stora problemet. Laget är helt enkelt för svagt i alla delar. Det är svårt att sminka en bajskorv.

2 gillningar

Felet är Lindbom då han är ansvarig för denna jävla dumphockey. Spelar ingen roll om vi fick handlplocka spelare. Ingen tar kliv i Hv för inte en spelare är upplärd med denna typ av hockey!
Inte ens i NHL spelar men så mycket dump som Hv gör. Få in någon som fattar att dumpande är inte framgång.

Jag tror att det går hand i hand. Laget är utan tvivel alldeles för dåligt och nåt så in i helvete överskattat av dem som satt ihop det. Det var det många som såg och påpekade innan säsongen drog igång.

Men Lindbom är också för dålig. Han fixar ju inte detta. Spenderade första 35 matcherna med att såga laget efter varje match för att nu ha gått över till att ljuga som Bagdad Bob om att man är bättre än laget man möter (som f ö vinner matchen) och att det är oflyt att man inte får med sig mer.

Ett värdelöst lag lett av en värdelös coach.

9 gillningar

Jag ser det som att dumpa puck gör man om man har dåliga spelare. Du riskminimerar eftersom att du vet att varje gång då slår en puck mot mitten slår du den åt helvete. Med det sagt tror jag inte Lindbom är superbra heller, men tror ingen hade fått ordning på detta laget

Vi har ju dumpat puck i år! Det funkar inte helt enkelt! De få gånger vi skapade chanser kom ju när vi inte dumpade.

1 gillning

"nu är det slut på gamla tider, ja nu är det färdigt inom kort
Nu skall hela rasket rivas, nu skall hela rasket bort
Så jag tar farväl och stora tårar rullar på min kind
Nu är det slut på gamla tider, nu går hv71 in HA in.

6 gillningar

Dumpa är i princip att ge bort pucken och möjligen hinna byta. Fungerar inte på högre nivå. Vansinne.

Om HV hamnar i kval så säger jag upp mig. Var det inte Nubbens egna ord eller misstar jag mig?

3 gillningar

Det hjälper att skriva av sig.
Känner på samma sätt när jag för 111 gången kollar nån Rambofilm.
Vill bara vara som han nån enda jävla gång.
Mest för känslan att man kan klappa till vilken jävla idiot som helst o veta att man klarar av de.
Bara sådär…

3 gillningar

Han har sagt att han trodde han skulle få sparken om de sladdade på plats 13. Det har ju HV gjort hela säsongen så Nubben är nog lika förvånad som du och jag över att han är kvar.

4 gillningar

Just ja så löd hans ord. Han insåg själv att han va dömd på förhand. Inte hans arbetsgivare.

1 gillning

Och det är skrämmande. Att Nubben av alla människor i hela världen i just det här fallet har bättre koll än vår Styrelse.

2 gillningar

Smart kille de där

Skulle ICKE tro att JP ens vågar ställa en enda kritisk fråga faktiskt. Makalöst mesiga

4 gillningar

Är det bara jag som anser att sparka Nubben inför kvalet varken gör till eller från?
Svårt se att vår prestation beror på om han är kvar eller inte. Att han dock inte bör sätta ihop nästa säsongs trupp är vi nog alla överens om.