Frölunda kan ju iallafall värva bra finnar till skillnad från Hv
Det enda viktiga är väl att Rögle sopar hem det?
Rögle - Frölunda känns betydligt mer intressant än Rögle - Skellefteå. Tänker dels då det är två ganska fysiska lag men framförallt den geografiska aspekten. Bortaföljet dör ju bort en aning när det 130 mil (Skellefteå-Ängelholm) mellan spelorterna.
Hoppas på Rögle - Frölunda där Rögle vinner guld. Nästa år vinner Hv guld!
![]()
Han blir alltså avstängd från att gå på Modo matcher i endast 1 år???
Hade detta varit i garden hade jag absolut inte varit nöjd med 1år… helt jävla oacceptabelt.
På tal om 1 år så skriver Lodin endast 1 år med Färjestad. Kan tyckas lite märkligt?
Väldigt ojämn i sina prestationer .
Påtal om nått helt annat. Luleå verkar vara pågång att värva 2st direkt från Liiga som ej spelat shl hockey innan. Spännande och se hur de slår ut .
Jag la också märke till det. En tanke att längden på kontraktet baserat lite på det här!
Viktor Lodin har tidigare också skapat rubriker utanför isen.
– Jo, det har hänt saker, det har det. Jag och Rickard har varit öppna med varandra om vad som hänt och hur vi ska ha det framöver, säger Lodin och får medhåll av Wallin.
– Det har funnits en stor transparens från båda håll i det här. Vi vet vad som hänt, och Viktor vet vad vi förväntar oss av honom. Den dialogen har vi och kommer att fortsätta ha, säger Wallin som fortsätter att prata om uppsidan i rekryteringen.
– Det är en väldig fördel att ha en sån spelare som dessutom kan och vill vara på isen i de lägen när det gäller som mest. Det tycker vi att Viktor visade i kvalspelet med Oskarshamn. Vi tror att det finns alla förutsättningar för att han kan ha sin bästa del även i slutet av nästkommande säsong. Fysiken är viktigt, men just kombinationen med skicklighet är det som är absolut mest häftigt med Victor, avslutar Wallin.
Luleå ute efter brome
Fy fan. Helt klart längre avstängning skulle gubbjäveln haft.
Nej!
Jo
Absolut ja!
Vad hade hänt? Är det HV-relaterat?
När det gäller som mest? Såg honom inte mkt i game 7 som han pratade upp så.
Nej, någon klåfingrig gubbjävel som tafsat på en tjej i restaurangen på Modos Arena, och sedan försökt undkomma rättvisan.
Ah sjukt
Ne jag letar fortfarande efter Lodin, vad är han?
Jokinen verkar köra hårt med Timrå . Blir spännande o se deras resa likt våran.
Men … varför känns de som alla andra lag är igång och samlats och tränar men ej hv?
Samlas dom inte nästa vecka, 22 april har jag för mig?