Jodå, den 22:a drar träningen igång ![]()
Jag gillar verkligen Pär Lindholm i Skellefteå. En sån spelartyp hade jag verkligen velat ha. Fast det vill ju iofs alla….
Ja han är klass rakt av ![]()
Tycker även Sandberg är fin.
Bägge hade passat utmärkt i en HV71 tröja i stället just saying ![]()
Rackarns vad bra AIK är i denna matchen…
Varför har frölunda fyra små stjärnor på kragen?
1 stjärna per 100 spelad match tror jag eller?
Frölunda har inte haft ett enda anfall värt namnet i andra perren.
Undrar varför inte Rönnborg tog timeout när alla ser hur illa det ser ut???
Det är så talande när man inte har passningsspelet för dagen. Vilket är helt logiskt. Men att kommentatorer hyllar laget som får det enklare pga av det förbryllar mig. Frölunda kommer ju inte upp i nivå. ZAIK har det rätt enkelt.
Frölundas stjärnor kommer ingenstans, ZAIK stänger ner dem totalt. Trodde Frölunda skulle ge de svartgula en rejäl match, men de ser bara trötta ut.
De hängde med i 10 minuter i första perren sen var de Ett lag på banan
Spelar sällan men när jag gör det är det långtidsspel eftersom det är kul att ha något att följa under en längre period.
Det enda jag var ’säker’ på var att FBK skulle bli farliga. Insåg dock att det var lite väl riskabelt att bara spela på ett lag så satte även på ZAIK.
Gick in för att kolla hur mycket det var jag hade satt.
Blev liiiiite överraskad när jag såg vad jag spelat. Hur fasen kan man sätta så fel?
Blev orolig för att jag ändrade mig i sista stund men att jag ett drygt halvår senare glömt det.
Borde känna glädje men känner mest oro. ![]()
Snyggt tippat! Vad fick du för odds på de olika lagen?
Linus Söderström gillar han, skön kille. Inte så PK i sina intervjusvar. Ställer motfrågan vid dumma frågor. Reportern kan liksom inte kontra.
Snyggt och snyggt. Blev ju inte som jag tänkt mig…
ZAIK 7.5
Rögle 6.5
Du kanske har ett sjätte sinne som gjorde att det blev rätt ändå. ![]()
Vann iofs forumets tipstävling med….
Tror fan jag säger upp mig i morgon och livnär mig på betting…
Stefan Bengtzén lämnar Örebro | SHL | Expressen
Skuggan och Bengtzen väck från Luleå respektive Örebro…
Men Nubbe har haft dåliga förutsättningar och gjort ett bra jobb…
Kom igen HV71 riv av plåstret.
Tf plockar in Skuggan som SC och Bengtzén som GM. Ingen hade blivit förvånad…
Rögle gör en smart och rolig grej kring finalmatch ett och två, som båda spelas i Skellefteå. Man arrangerar ett event kring Catena Arena, med öppna barer, restauranger och utlottningar av matchbiljetter till kommande finalmatcher, klubba signerade av spelare och huvudnumret visar matcherna på mediakuben i arenan. Kikade på antalet sålda biljetter (20 kr/st) och närmare 85-90% av platserna i arenan ser ut att vara sålda. Skoj både för alla supportrar, som inte har möjlighet att åka 130 mil norrut, men även för klubben som får med sig staden ytterligare samt säkerligen får in lite extra pengar i barer och restauranger. Bara inträdet. Säg att man säljer 5000 biljetter, det är ändå 100 000 kr/match bara där, exklusive all dricka, mat, snacks, merch och lotter som kommer säljas.
Känns rent spontant som är Rögle är betydligt mer hungriga än Skellefteå. Klart Skellefteå vill vinna men finalfebern är enorm här i Ängelholm!