Tråden om: SHL

Har Nubben blivit scout för Timrå?

Vad menar du? Tycker du inte att det är en bra värvning?

Inte supersexig nej…

1 gillning

Vi borde absolut ha Timrå bakom oss när vi spelat 52 omgångar. Iallafall på pappret.

Bara vi har två lag bakom oss så är jag mer än nöjd. Och gärna inte sista omgången heller.

6 gillningar

Bekräftade/troliga värvningar av oss, Frölunda och Växjö i dag.
Vem har gjort det största kapet?

Någon som har koll på varför Arttu Ruotsalainen bara gjorde 14 poäng senaste säsongen?

Enligt det jag hittar på https://swisshockeynews.ch/en/ så var han sjuk i början på september, oklart hur länge.
Sedan skadade han magen i landslaget i mitten på december och var tillbaka först i april.

2 gillningar

Det var väl besvikelsen över att övergången till HV uteblev som gjorde att han checkade ut mentalt…

4 gillningar

Värvad som ytterforward för 350k alltså…

1 gillning

Skönt. Bra att HV inte la 400 på killen för de hade HV behövt lägga för att få honom

1 gillning

400 hade jag varit bekväm med alla dagar i veckan. Om han så skulle spela ytterforward så har vi bara 1 i samma klass och det är André.

1 gillning

träsko börjar se ut att få ihop lag iallafall, till starten. Inte så att de behöver ringa in någon lite snabbt, kvällen innan och locka med ett sexpack öl.

Tomasek och Steen 1a och 2a center sen typ Linus i 3e och Källman 4e. Typ bland de bästa jag sätt på länge. Galet stark Centersida hos fbk. Då kan även Lodin spela center med.

Deras första typ Lodin-Tomasek- Studenic herregud! Klass!

5 gillningar

Det är en redig centersida det. Någon som hört vad Steen får i månaden?

1 gillning

Det spekulerades ju om 350 i månaden, i något inlägg. Men det kan ju vara en komplett fabrikation. Få sen när han får sina första böter.

1 gillning

Vad jag hört så är de 5år och 375k i månaden.

De vetifan om han är värd eller?

Hade vi sett tex DG att vara värd 375k i månaden?

1 gillning

Jag tippar FBK-Frölunda i final våren 2025.

Rönnberg avslutar sin långa sejour i Göteborg med ett SM guld.

1 gillning

Kan bli så, men då ligger jag oengagerad i soffan o gäspar :yawning_face: