Inblandad i mer poäng än våra 20 utespelare tillsammans.
Ni har fortfarande inte förstått: det är HV som är räddningsplankan…
Bra där eisbjern.
Det kallar jag för INSIKT!
Klokt inlägg!
Precis. Man kan omöjligt göra en komplett bedömning av HV utifrån dessa matcher. Har vi fullt friskt lag och det ser ut såhär är det en sak, men vilket annat lag som helst hade haft problem om de förlorat sin andracenter, topp 2-back, och skickligaste forward och mer därtill.
Tänk vilken skillnad AP20 - Tomasek - X/Borgy hade gjort för vår poängskörd.
Malmö och Modo i kval nedåt efter vad jag har sett. Med bara lite skills så rullar vi upp Modos försvar enkelt
som vi har var någonstans?
Borgström och André kanske? Sen ska ju André helst vara skadefri såklart, sen får vi la se hur det går imorgon.
Varför är jag inte förvånad?
Har dem inga toaletter i löfbergs lila eller?
Bara av att läsa artikelrubriken så framgår det ju inte att det är bajs från möss😆
Rögle tar in carter camper
Carter Ashton är det dock
Ah sorry. Läste bara rubriken. Gick lite för snabbt fram där
Skönt. Då kan vi släppa det. Tack!
Lika bra hade en dålig känsla när det började pratas om hockeyinvalid.
Kossila kommer vara hel och göra sin poäng. Det är bara är så.
säg inte så!
Du behöver inte va ledsen, verkligen är bara så. Det ska grina emot.
Det känns som att Hampus i Rögle ofta tittar efter spelare i "second hand-lådan). En majoritet av hans värvningar har varit mycket breddspelare som kommer från lag där de haft en tillbakadragen roll. Visst Bristedt var en fin värvning men med tanke på att han hade kvar sitt hus här i Ängelholm så var det lite öppet mål.
Blir upp till bevis nu när Zaar är borta hela säsongen, Everberg cyklar runt med en tumme med ett stort bandage på och Bristedt blir borta en månad åtminstone. De fick Själin skadad också men det är enligt mig ett tapp som gör deras lag bättre och inte sämre. Han har varit riktigt klappkass. Tror inte att Carter Ashton kommer göra några större underverk. Dalande trend och hamnar lite i samma fack som Bowlby, Sundsvik, Ferguson och delvis Bengtsson. Många spelare med rätt karaktär, som det så fint heter, men verkligen inte samma spets som Everberg och kompani. Tror även att Rögle gjorde samma fel med Roger Hansson som vi gjorde när vi förlängde med Lindbom efter att “han” räddade oss kvar.