Attans
3-1
Viggo har speltid i ett toppsex lag så ska väl inte vara någon fara om han blir åttonde, niondeback i HV?
Lyckas vi bli av med Engsund eller Nyberg så jättebra. Jackpott om båda försvinner och deras galna kontrakt likaså.
Rögle vinner och Modo leder, tur att vi är garanterade ett bra resultat med Växjö-Malmö iaf…
Ännu en viktig match för HV, men man kanske bara drömmer när man tänker att det fortfarande finns en chans
Skit i Modo. De måste vi ha efter oss oavsett. Malmö är väl kanske räddningsplankan?
Aj fan, det hade jag missat
Synd, gillade min teori bättre
Jävligt obehaglig smäll på Friberg i Frölunda igår! Nu verkar han ha klarat sig ganska bra och förmodad hjärnskakning men det där kunde gått riktigt illa
Fick Joel bara en två för den?
Han krockar väl med egen spelare?
Oj såg visst fel incident. Fel av mig
Fan va rolig han är Mitell: ”Hoppas att Skellefteå-spelarna har slipat skridskorna denna gången”
Då hoppas vi på trepoängare till Örebro och Brynäs innan 18.00 ikväll.
Då har vi chansen att närma oss ännu mer.
Skulle vara gott att fira nyår på åtminstone en 12e plats och sen fortsätta sikta uppåt.
Tedenby och Fröbergs: “vi blir farliga i slutspelet” är vad som gäller!
Modo spelar tyvärr riktigt bra så här långt mot Brynäs, sen verkar ju Malmö leda mot Örebro också
Kollade sista 10 minuter i första perioden I Örebro-Malml. Malmö är helt nedtryckta men räddats av Marmenlind
Känns som att alla andra resultat plus vårt eget kommer gå åt helvete idag.
Givetvis.
Malmö leder just nu med 0-2 borta mot Örebro😞
Och MoDo leder också……
Och där gjorde Modo 2-0. Vi måste vinna ikväll.
Örebro reducerade iaf nu
Örebro har varit totalt överlägsna sett till hela matchen och borde leda med 3-1 eller så
Marmelind + tur och missade chanser har hjälpt dem hittills
Örebro 2-2!!!