Sekundär-hejning
taktisk-hejning
Sekundär-supporter
Taktik-supporter
Sekundär-hejning
taktisk-hejning
Sekundär-supporter
Taktik-supporter
Känns som domarna står på DIF:s sida i matchen mot FBK, petig utvisning åt ena hållet, ingen åt andra hållet
Publiken skriker konstant efter utvisningar som bortskämda barnungar, vana att få dessa med sig
DIF skymmer målvakten bättre än HV och det gav första målet
Eller kolla Champions League-fotboll? Eller NL från Schweiz? Om man nu har dessa kanaler, finns bl a på Allente.
Det kallas gräs-supporter
Alright, jag började just kolla matchen 1-0 till DIF men det är mycket kvar.
Själv sitter jag och ‘hejjar inte på malmö’….
Man inser vilka stora problem HV har när man tittar på ett lag som Malmö. Dom ser ut som ett lag och spelar hästlängder bättre än vad vi gör…. Pajuniemi och Koukkanen är dessutom riktig spets, inete det vi har.
Ja, HV har ofta känts som ett lag med olika delar som inte sitter ihop
Fungerar den ena delen så fungerar inte målvaktsspelet
Fungerar målvaktsspelet så är det fullständigt omöjligt att få in pucken i mål
Vissa matcher skymmer man knappt inte motståndarmålvakten alls på hela matchen o.s.v
Verkligen, det är alltid något som inte funkar. Dessutom har HV kanske dom mest extrema svajningarna i prestationer av alla lag. Från att driva spelet helt i en förstaperiod till att inte kunna hålla i pucken i mer än 5 sekunder i en andraperiod
Heja Växjö,
Malmö ligger under
Tycker de påminner mycket om HV, det ser bra ut men kan inte få i en puck, sen kommer motståndet o pangar in utan att imponera?
Nej, skillnaden ser du nu, de tar ut målvakten och gör mål
HV tar ut målvakten och släpper in en till
Ja det är tyvärr stor skillnad… Malmö kommer spela slutspel iår, och HV kommer spela kval
Jag vilar min väska ![]()
Du ska vila med puck, inte med väska ![]()
Fan att BL inte kunda landa Pajuniemi och Koukkanen ![]()
MIF har det i sig. Starkt!
Äh, det blir nog Leksand,Örebro eller Linköping som HV skulle kunna ta sig före, de andra lagen fortsätter ta poäng efter poäng …
Å Händemark avgör…