OK, jag fattar
Extremt många lag söker spets i SHL. Ska bli väldigt intressant att se vad som landar in i lagen senare i sommar, känns som marknaden kan bli väldigt tunn och chansningar kommer komma på löpande band på okända transatlanter…
Vet att det är tabu men gör ändå ett försök.
Om inte HV går till final, vilka ser ni helst gör upp om det?
För egen del känner jag minst ’avsky’ mot lagen i norra delen av landet. Ev pga att jag bor så långt söderut man kan komma.
Mitt svar således SAIK - Luleå.
Vem som ska vinna?
Helt ointressant.
Malmö hade varit kul. Skulle ge extrapoäng hos svärfar om jag skulle luta mot dem i en potentiell final.
Löven tycker jag. De kan ställa sig emot SAIK.
Klassiskt lag i Löven, och SAIK ett lag som jag inte har något emot.
Ser gärna att Löven vinner den dock, hade vart extremt skoj.
Björklöven - rögle. Eller varför inte björklöven Malmö. Lite extra kul med tanke på HP gate. Känner att det borde sätta ytterligare fokus på föregående clowners framfart i HV
Glömde tillägga att jag absolut INTE vill att ett av lagen är Malmö eftersom det är där jag bor. ![]()
Ickefråga. Antingen vinner HV eller så är de helt kass.
Luleå - SAIK
Timrå - Örebro.
2 identitetslösa lag som aldrig kommer kunna tävla med vår historia. De får gärna vinna.
Mardrömmen är väl FBK - LHC.
Brynäs-Björklöven,
Brynäs pga att vi har vunnit två finaler i OT game 7 (5) mot dem. När de fick sin revansch, i första kvalet så skickade de ner oss i HA på ett värdigt sätt, nästan som gentlemän.
Löven för att de är nykomlingar och har haft alla tiders stolpe ut. Och de har Fredrik Forsberg.
LHC-FBK i kvalet.
LHC nya 1C?
Ska iaf vara klar för silver nu enligt expressen
Ja då är ju Philp på pappret ett betydligt bättre namn
Bra värvning av Lhc i så fall, lär garanterat spruta in över 40 pinnar.
Inte skit imponerad. LHC forumet hyller dock, snackar om övre gräddhylla osv.
Nja, vet inte.
Cooper Parody?
Äh, är ägg.
Varför är han det? Söker de samma som oss? Stabilitet i centrallinjen? Jag vet inte.. däremot rätt övertygad om att de blir fler poäng från Marody än Philp.
Det är väl Broc Little som står för de här värvningarna nu? Undrar om han har särskild koll som själv kommer från andra sidan pölen. Hoppas att det blir en flopp.
Unnat verkligen LHC en megaflopp till värvning.
Alfons Freij sägs lämna Timrå. Riktigt tuff smäll för ett redan sargat lag.