Ja, jag har inte hittat femmorna i laguppställningarna innan match. På föstasidan finns det senaste resultaten, men bara siffrorna, ingen info om det varit sudden eller SO.
Nä de verkar inte gå att hitta laguppställning har letat inför båda matcherna och hittar ej nånstans… Dessutom ingen poängliga eller målligan eller nåt på förstasidan…Sen är live uppdateringen katastrof. Segt och dåligt. Nä de gå tillbaka till det gamla eller gör om och gör rätt SHL… För detta håller inte…
Detta kommer folk att tröttna på var så säkra… 2 omgångar har de gått och jag är redan trött på skiten…
Måste säga att Karlskrona imponerar stort i säsongsstarten. Spelar riktigt bra och vinner välförtjänt. Undrar hur långt det kommer hålla och hur långt de kan nå? Hur som så är de definitivt ingen strykpåse som det ser ut nu.
Nej det är de verkligen inte. Tycker att de förra året hade en ganska intressant trupp med en del unga spelare som nu har tagit bra steg i utvecklingen. Utöver det har de värvat in en del ganska bra spets i år och träffat rätt med sina målvakter den här gången. Nog för att de överpresterar just nu, men de har ju också markerat i sitt back2back med Rögle att de inte är så dåliga som de flesta tippat dem.
Jag har precis ägnat 2 timmar till en fullkomligt komplett analys av lagen i SHL. Tråkigt nog blev jag utloggad när jag skulle granska min text och allt försvann
tusentals tecken helt borta till ingen nytta. Får se om jag orkar börja om någon annan dag. Tyckte faktiskt det fanns många intressanta saker att ta upp.
Det intressantaste är att topp 4 kommer se ut såhär när det ska summeras efter 52 omgångar.
1:HV71 100p+
2:Växjö 90p+
3:Brynäs 90p+
4: Malmö 90p+
Karlskrona fortsätter imponera, Sjätte raka vinsten för KHK nu, straffvinst mot Växjö idag.
Spelar mycket i egen zon men släpper inte till så mycket bra skottlägen emot sig och är samtidigt fräcka framåt.
Vi möter dem på tisdag nästa vecka.
fy fan vilken ful å dryg hemsida SHL tvingar HV att ha.
SHL går från bottennapp till katastrof i allt de gör. Dessutom fungerar skiten inte alls på IOS-prylar, skitirriterande. Det är ta mig fan TV4-klass på deras grejor.
ja tror alla shl klubbar ska framöver ha den looken, örebro karlskrona malmö är några som också har exakt samma utseende som HVs hemsida. Ganska tråkigt.
Gillar heller inte att en del statistik delar har försvunnit från shl sida, (även om de har sagt att de ska finnas mer).
Håller med. Ogillar förändringar när föregående fungerade klockrent och varför ändra.
Nu är det ännu mera reklam, något som är riktigt irriterande. Borde finnas ett litet kryss som man klicka på
så man slipper skiten.
Ja, jag vet att reklam generar stora inkomster. MEN, det börja gå till överdrifter nu. Vart fan bättre förr.
Period statistik, skottstatistik och skottprocent för lagen.
Samt även funktionen där man kunde räkna ut tabellen i förväg.
Finns heller ingen PP/BP lag statistik längre (borde finnas men kan ingen hitta).
Periodstatistik har jag inte hittat, men skottstatistik och skottprocent finns. PP och BP finns också men om du vill ha de sammanvägt tror jag att du får plussa själv.
Wow Karlskorna går verkligen för det. Va fasen har hänt med dem. Från överlägset sämst till att slå alla lag. För mycket läppbalsam alla Johaug? Nä vars men riktigt coolt att se. Synd att det inte var HV71. Som du nämner ovan HV slog dem och det kunde lika gärna varit vi däruppe i topp om vi spelade våra kort fullt ut. Nu är ungefär 15 matcher spelade och Karlskrona leder serien. Verkar som dom inte kommer falla tillbaka till att vara sämst inom närmaste tiden. Nu har de spelat för bra för länge för att kunna bli dåliga på nåt sätt.
Deras försvar måste var grymt helt enkelt. Malmö sköt 40 skott på dem och gjorde 1 mål. Har för mig det varit liknande siffror för de flesta lag som mött dem. Bra målvakter och ruskigt effektivt försvar. Det brukar börja där sen kan man ha vilka spelare som helst offensivt det kommer göra mål dem med tids nog och så länge man släpper inget bakåt så tar man poäng.