Hoppas ingen tycker att detta är den sämsta tråden längre!
Då är jag orolig över er om ni verkligen bryr er om Hv71 bästa.
Kan svida om man har en relation till Hult och Rahm mm men båda måste bort innan kl slår 00:00!
Inte en dag till ska de ha tillgång till nycklar i Garden!
Ja det är det nog många som skulle vilja göra. Frågan är väl bara hur det ska gå till? Hur kan vi vända detta mot HV så att de förstår hur vi ser på det?
Mail, gissar jag.
Om alla skriver vad dom tycker, och skickar det till HV71 istället för att skicka det till varandra, så kan det möjligtvis finnas nån vinst i det.
Att vi säger det till vandrande, det är fullständigt meningslöst faktiskt. Tyvärr
förslag 1 för att ändå vara konstruktiv. Alla som vill ha en förändring blir medlemmar i HV omedelbums.
Förslag 2. Någon driftig som är sugen på att starta en ny supporterorganisation? En förening som älskar och hejar på HV, men också vågar vara en vagel i ögat på HV när de tar märkliga beslut.
Förslag 3.digital protestlista? Som vi självklart skriver under med riktiga namn.
Ja, frågan är vad som blir av det? Jag förutspår att Agne skriver att han undanbeder sig Mail från medgångssupportrar eller något annat relativt taktlöst.
Jag håller med om att gnälla på varandra här inne är tämligen meningslöst. Men att maila HV är väl minst lika meningslöst?
Det jag inte förstår är hur sponsorerna kan vara så jävla passiva. När AJ-affären utspelade sig så var flera sponsorer öppet kritiska och avslutade sina avtal. Då agerade man genom att kicka AJ.
Men nu sitter sponsorerna tysta. De är precis som styrelsen - ett gäng hockeyinkompetenta supportrar som hoppas att allt bara ska vända av sig självt.
Så tyvärr, jag tror inget vi gör kommer att få någon effekt. Det enda hade varit om vi hade kunnat gå ur föreningen och tagit tillbaka alla pengar för medlemskap och årskort. Då kanske de hade reagerat. När det kostar pengar. Men inte annars.
Jag är av åsikten att det inte är Nicklas Rahms fel och att han kommer få en väldigt fin karriär och vi kommer bara ångra oss.
Insamlingen bör rikta sig mot högre ledning eller spelares inställning. Främst till spelartruppen. Dom behöver få kritiken. För spelarna är djävulusiskt mycket sämre än vad Rahm är
In och skriv på namninsamlingen om det ska bli någon ändring!
Snälla agera nu allihopa! Släpp stoltheten och rädda kvar vårt lag i SHL genom att kräva Rahms avgång!
Allt blir bara sämre och sämre ju längre tiden går. Ingen bättring kommer ske under Rahm!
Vidhåller att denna typ av aktioner är pinsamma. Vi har föreningsdemokrati. Nyttja den. Jag tror inte hälften av de som skriver under på dessa grejer ens är medlemmar.
Så kan det vara. Vi har absolut ett medlemsansvar. Känns som att historien gett HVs styrelse och de som beslutar om saker en hel del andrum och spelrum. I efterhand skulle vi satt stopp för detta redan efter förra förlängningen med Johan Hult.