Spaningar från träningar

Kan vi låna ut blomman? :slight_smile:

12 gillningar

Det bevisar varken eller tycker jag.

Gärna med ett avtal som säger att vi kan kalla tillbaka honom när kontraktet går ut

Ja, det finns fler. Mående kan vara en trolig orsak. Att han själv ber om det.

1 gillning

Inget denna organisationen gör förvånar mig. Kan man göra ett fel så kan vi räkna ut öed valfri kroppsdel att de felet kommer göras.

1 gillning

Davidsson tillbaka. Lindström fortfarande ett frågetecken för ikväll.

5 gillningar

Gött, vem tror du kommer stå?

1 gillning

Jag passar på den. Hoppas det är ok :folded_hands:Rätt viktig match osv.

3 gillningar

Och Hampus skadad

1 gillning

Japp såg de nyss, 4-6veckor!

Herregud. Katastrof. Hur i helvete kunde vi låna ut Johnsen? Vi har ju fan inga centrar kvar…..

5 gillningar

Vad är det för jävla fel på den här föreningen??

Man får en ny skada på lördag, Lindström fortfarande osäker och dessutom i kass form då får man den lysande idén att vi lånar ut en av våra friska centrar, så galet att det inte finns ord!!!

2 gillningar

Trodde det var ett skämt först! Kom de på det nu att han är skadad? Måste varit bestämt långt innan med Johnsen? Detta går inte ihop alls…

Johnsen lånades ut i måndags?, Eriksson kan ju blivit skadad under träningarna senare i veckan.
Det var ju exakt detta scenario det varnades för på forumet efter nyheten om Johnsen.

2 gillningar

Han fick skadan mot Luleå i lördags

Det är sådant här som tyvärr ger vatten på min kvarn vad gäller att vi har en ledarstab som är “intuitivt inkompetenta”. När de ställs inför ett antal olika val så kommer de i princip alltid välja ett av de sämre alternativen.

4 gillningar

Herregud säger jag bara.

Det bra med det här är att det borde vara lätt att åtgärda. Låt ledningen ta beslut, sen gör vi tvärtom (med någon form av enkel sanity check). Boom, SM GULD!

1 gillning

Dichow gick på för fullt idag iaf.

17 gillningar

Vem kommer stå imorgon? Skulle inte bli förvånad om dom kör med Lassi